Re: No i na Marsa nie polecimy (tak szybko)

Data: 2013-07-12 22:59:58
Temat: Re: No i na Marsa nie polecimy (tak szybko)
Od: LaL <r...@g...com>

Uprośćmy-Darwin i nauki z niego wychodzące- Człowiek nie ma sierści, człowiek jest
bez pazurów, bez kłów, człowiek ma słaby węch, słaby słuch, wolno biega.
Jak taki nieporadny golas może przeżyć.? Jak będzie egocentryczny, samolubny, to
zginie bez pomocy innych golasów. Tak więc golas golasa zaczął wspomagać, we dwoje
większa szansa na przeżecie...a troje, a czworo....Tylko oni jak jeden zachoruje to
muszą mu ziółka zaparzyć, bo staną się bardziej bezbronni i dlatego pomagamy,
słabszym, wolniejszym bo w czymś innym nam pomogą.

Neodarwinizm
Koncepcja neodarwinistów, czyli natura przez kulturę widziana-kapitalistyczną-. Co,
ja mam pomagać biednym, tym słabym, co mnie to obchodzi, mam kasiorę nic mnie nie
obchodzi, co bez pracowników nie będe miał kasiory-bzdura ile mnie kosztują, maiłbym
więcej/ chciwość/. Tym samym przecież sami widzimy w bitwie że najwięcej dóbr mają
najsilniejsi, najsprytniejsi, że jest im najlepiej, stada mają przywódców
najsilniejszych/ pominięte to że ci najlepiej zabezpieczają tych słabszych/ bo tylko
z nimi liczy się natura i ich sponsoruje, kapitalizm jest zgodny z naturą,
najsilniejsze geny wygrywają, pomoc to tylko pozory by dojść do własnego celu i
wygrają najlepsi.......

Widzisz sprzeczność? Okulary kulturowe kapitalizmu budą obraz natury a nie naturę i
z tego wywodzi się samolubny gen Dawkinsa.