Re: No i udalo sie :-))

Data: 2001-12-19 23:04:21
Temat: Re: No i udalo sie :-))
Od: <m...@h...com>

> Gratuluje, ale moje zapotrzebowanie na nową autostradę to Kraków-
Zakopane,
> z całego serca Ci życzę abyś ją zbudowała. Podobno plany są z lat
> trzydziestych.
> Pozdrawiam Ramzes-a.

Ramzes-a, do Zakopanego to ty nawet dojdziesz na nogach jak bedzie trzeba.
O takie krotkie odcinki pytasz, nie wstyd ci? My tu teraz wyrabiamy
znajomosci
u magistra autostrad, to moze przepuscisz mnie w kolejeczce?
Prosze Pani!
Z Hagi do granicy w Kolbaskowie mam 1000 km i jade 9-10 godz.
Z Kolbaskowa do Gdanska mam cos z 360 km i jade 6 godzin
Cos z tym trzeba zrobic, bo ja od 19 lat nie bylam w Gdansku na Wigilii, tak
sie boje zima przejechac te ostatnie 360 km. A gdyby tak autostrada byla...
Ja bardzo gratuluje dyplomu, bardzo, no i prosze laskawie zerknac na moj
wniosek.

******
m-gosia
******