No jak w raju !

1. Data: 2002-07-23 17:27:47

Temat: No jak w raju !
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja jestem Kominek.
Pozdry dla wszystkich itd...

Wpaduem tu zobaczyc co sie dzieje, ale od razu zapauauem miloscia do tej
grupy. I wcale nie dlatego, ze sa tu same kobiety.
Aaalez skad;-)

Chciauem napisac cos madrego, cos ONtopic, ale z uroda mam tyle wspolnego
co z duzymi pieniedzmi i inteligencja.
Czyli niewiele, ale ambitny jestem i sie staram.

Dlatego moj post prosze potraktowac jako glupi offtopic, mozna mnie nawet
zbluzgac za zasmiecanie i sPlonkowac.

Btw - czy sa tu moze kobiety, ktore nie dbaja o urode swoich stop? Z moich
doswiadczen wynika, ze zalicza sie do tego grona wiekszosc kobiet i dlatego
chciaubym poznac przyczyny tych zaniedban ;-)

--
Kominek
k...@k...pl

1. Data: 2002-07-23 17:52:08

Temat: Re: No jak w raju !
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dlatego
> chciaubym poznac przyczyny tych zaniedban ;-)

tu jest ta mniejszosc, co robi regularnie pedicure:)

rena z czekoladowym lakierem u paznokci

1. Data: 2002-07-24 06:50:37

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Rena napisał(a) w wiadomości: ...
>moich
>dlatego
>

>tu jest ta mniejszosc, co robi regularnie pedicure:)

A może wiesz, dlaczego jednak u większości kobiet, często młodych dziewczyn,
z sandałek wyzierają paluchy z niedokładnie obciętymi paznokciami, tzw
"rzepy" na piętach jak u spracowanego faceta z pola, pokoślawione buty
czesto... Watpię, aby to był brak pieniędzy, bo występuje to niezaleznie od
tzw. zewnetrznych oznak bogactwa (dobre ciuchy itp.) Przecież te stopy
widać! A ja np. bardzo lubię ładne nogi, a stopy są ich częścią. Aby nie być
stronniczym czy cóś, to dodam, że jak widzę faceta w skarpetkach (czarnych
do krótkich spodenek!-to już tragedia) i w sandałach, zakurzonych brudem z
ulicy, to mnie się nóż otwiera w kieszeni. tak samo, jak są bez skarpet i
widać stopy zaniedbane strasznie.

>rena z czekoladowym lakierem u paznokci

hmmm... lubię ten kolor ;-)

BTW: raz widziałem dziewuchę z łuszczącym się lakierem na paznokciach u
stóp. Koszmar!

Jaszyn - kulega Kominka
(chiba mogie drogi Kominie, uzyć tego określenia? ;-))

1. Data: 2002-07-24 07:13:00

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> tu jest ta mniejszosc, co robi regularnie pedicure:)

No właśnie, tym facetom to jakoś trudno w to uwierzyć,
że SĄ kobiety, które potrafią o siebie zadbać, a pielęgnacja stóp,
jest jak amen w pacierzu ;-)

> rena z czekoladowym lakierem u paznokci

Też fajny, chociaż jak dla mnie jednak za smutny....
Zwłaszcza na lato.
Wolę już bordo, ale najbardziej jasne, pastelowe, neutralne kolory :-)
Czasem zaszaleję i strzelę sobie coś bardziej intensywnego,
ale wtedy to jest już kolor bardzo zobowiązujący ;-)

--
GABi

1. Data: 2002-07-24 07:14:50

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaszyn <l...@s...sie.z.idiotow.org> wrote:
> A może wiesz, dlaczego jednak u większości kobiet, często młodych dziewczyn,
> z sandałek wyzierają paluchy z niedokładnie obciętymi paznokciami, tzw
> "rzepy" na piętach jak u spracowanego faceta z pola, pokoślawione buty

Sluchajcie, czy to moja krotkowzrocznosc, czy co? Bo teges, ja tego
absolutnie nie jestem w stanie zobaczyc. Rece owszem, machaja nimi
czasami w zakresie mojego widzenia, ale zeby zobaczyc, ze ktos ma
nieobdrapane piety....

EwaP HF FH zaskoczona cienkim okiem niektorych...
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-24 07:38:20

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec wrote:

> [...]
> absolutnie nie jestem w stanie zobaczyc. Rece owszem, machaja nimi
> czasami w zakresie mojego widzenia, ale zeby zobaczyc, ze ktos ma

Można i to widać gołym okiem na pierwszy jego rzut ;o)

--
GABi

1. Data: 2002-07-24 07:55:25

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaszyn <l...@s...sie.z.idiotow.org>

> [...]
> z sandałek wyzierają paluchy z niedokładnie obciętymi paznokciami, tzw
> "rzepy" na piętach jak u spracowanego faceta z pola, pokoślawione buty

Sprawa techniczna: jak się chodzi bez rajstop/skarpet, a zwłaszcza boso po
trawie i ziemi to skóra dużo szybciej rogowacieje i to jest normalne. A nie
każdy ma ochotę poświęcać czas na wymaczanie i tarkowanie nóg co dwa, trzy
dni.

>Przecież te stopy
> widać!

No i co z tego?

> [...]
> ulicy, to mnie się nóż otwiera w kieszeni. tak samo, jak są bez skarpet i

Tylko nikogo tym nożem nie potraktuj ;-)
A tak na serio: moje "rzepy", moja sprawa, jak kogoś denerwuje, niech nie
patrzy. Ja robię generalne porządki ze stopami jak się lato kończy - głównie
po to, żeby nie drzeć rajstop. Latem daję sobie na luz, nocuję w namiocie,
biegam boso po trawie, stopy mam najczęściej z "rzepami" i to brudnymi, bo
trawa głęboko się wżera. Obcinam tylko paznokcie, żeby było wygodnie w
traperach. Mi takie stopy nie przeszkadzają, a czyjeś odczucia estetyczne
mam w nosie. Fakt - nie noszę eleganckich klapek, tylko siermiężne (ale za
to wygodne) męskie sandały, ale wakacje to wakacje :-)
Marta

PS. Czemu ludzie są tacy nietolerancyjni? Tobie się nóż w kieszeni otwiera,
inny NIENAWIDZI kobiet z włosami pod pachą (jeszcze żeby napisał przepoconą,
to rozumiem, ale chodziło tylko o odczucia estetyczne), MOLNARCE jest
przykro jak widzi dziewczyny odbiegające od jej pojęcia "zadbania". Przecież
nie dla każdego dobór skarpetek, wydepilowana noga, czy odpowiedni makijaż
są sprawami istotnymi - Wy nigdy nie wyszliście na ulicę np. w dziurawej
skarpecie? Z tłustymi i nieuczesanymi włosami?

1. Data: 2002-07-24 08:00:09

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

> [...]
> każdy ma ochotę poświęcać czas na wymaczanie i tarkowanie nóg co dwa, trzy

Błąd !!!
Tarka do stóp to obok żelu do mycia i golarki
( golenie pod pachami) to jeden z obowiązkowych przedmiotów,
leżących w pobliżu kabiny prysznicowej.

Jeśli ktoś tego nie robi naprawde regularnie,
to znaczy co 2,3 dni ,latem nawet codziennie,
to faktycznie ten zabieg staje się upierdliwy
i czasochłonny.

W innym przypadku, jest to moment, chwila,
a stopy utrzymujemy w idealnym stanie codziennie!

--
GABi

1. Data: 2002-07-24 08:30:12

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GABi <g...@g...pl>

> Błąd !!!
> Tarka do stóp to obok żelu do mycia i golarki
> ( golenie pod pachami) to jeden z obowiązkowych przedmiotów,
> leżących w pobliżu kabiny prysznicowej.

To konstytucja zawiera już opis przedmiotów obowiązkowych w łazience? ;-))

> [...]
> i czasochłonny.

> W innym przypadku, jest to moment, chwila,
> a stopy utrzymujemy w idealnym stanie codziennie!

Pytanie było dlaczego niektórzy nie mają ich w stanie idealnym - no to
odpowiadam, że niektórym się nie chce codziennie, wolą raz na miesiąc (i
przypominam, że to przeszkadza osobom postronnym, a nie właścicielom
zrogowaciałych pięt, więc nie o porady "jak mieć stopy idealne" chodzi).
Marta

1. Data: 2002-07-24 08:35:52

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>każdy ma ochotę poświęcać czas na wymaczanie i tarkowanie nóg co dwa, trzy

a ja i tak uważam, że jest to sprawa higieny osobistej.

>No i co z tego?

no fakt. brudny kołnierzyk koszuli, źle zawiązany krawat, ubłocone buty,
"miód" w uszach - noicoztego??? ;-))

>Tylko nikogo tym nożem nie potraktuj ;-)

staram się. ;-)))

>A tak na serio: moje "rzepy", moja sprawa, jak kogoś denerwuje, niech nie
>patrzy.

Czy tak samo myslisz o zaniedbanym facecie, który wygląda, jakby trzy dni w
areszcie siedział, smierdzi mu z pach w porannym autobusie, a z ust dobywa
się zapach tego, co pił i jadł na imprezie w maju??? ;-) To jego sprawa? bo
chyba wrażenia estetyczne innych też na tym cierpią.

> [...]
>mam w nosie. Fakt - nie noszę eleganckich klapek, tylko siermiężne (ale za
>to wygodne) męskie sandały, ale wakacje to wakacje :-)

No cóż, żyjemy w "wolnym" kraju, kazdy moze robić to, co lubi. Tylko
odróżniam łazenie po górach czy po lesie od zakladania eleganckiej sukienki
czy kostiumu w "komplecie" z brudnymi stopami, łuszczącym się lakierem.

>PS. Czemu ludzie są tacy nietolerancyjni?

tolero, -re, oznacza wytrzymywać, znosić. Nie oznacza lubić. Nietolerancyjny
byłbym wtedy, gdybym domagał się jakiegoś prawa czy zakazu chodzenia z
brudnymi nogami ;-))) Ja to wytrzymuję (toleruję) ale nie uwazam, aby to
było estetyczne.

>Tobie się nóż w kieszeni otwiera,
>inny NIENAWIDZI kobiet z włosami pod pachą (jeszcze żeby napisał
przepoconą,
>to rozumiem, ale chodziło tylko o odczucia estetyczne),

tylko? Przecież prawie wszystkie działania człowieka związane z szeroko
pojetą urodą są także (bo przede wszystkim dla zachowania higieny) po to,
aby wzbudzać pozytywne wrażenia estetyczne u innych ludzi. Przynajmniej ja
tak rozumiem pęd ludzi do bycia ładniejszymi, atrakcyjniejszymi. Polepsza
się samopoczucie, gdy człowiek wie, ze wzbudza pozytywne zainteresowanie.

> [...]
Przecież
>nie dla każdego dobór skarpetek, wydepilowana noga, czy odpowiedni makijaż

Może nie są ważne w życiu w ogóle, ale w pewnej jego częsci, związanej z
urodą owszem. Są pewne zasady, które sobie sami narzucamy, aby być
atrakcyjniejszymi. Zły makijaż, białe skarpety do czarnego garnituru (a'la
MajkelDżekson ;-)), brudne nogi wzbudzają raczej negatywne wrażenia.

- Wy nigdy nie wyszliście na ulicę np. w dziurawej
>skarpecie? Z tłustymi i nieuczesanymi włosami?

Bardzo rzadko. Raczej jak wracałem z imprezy. ;-)) Staram się nigdy nie
wychodzić z przetluszczonymi włosami na ulicę, źle się po prostu czuję.
Poranny prysznic jest najwazniejszą czynnością na początku mojego dnia.

--
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

DZIWNY depilator????
Solarium w Krakowie
wysokie obcasy
Kłopotliwe włosy:-(((