No nareszcie.

21. Data: 2012-07-05 21:09:27

Temat: Re: No nareszcie.
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 5 Jul 2012 13:21:50 -0500, Iwon(k)a napisaďż˝(a):

> Nieukiem? - wr�cz przeciwnie, ja po prostu wierz� m�drze. A nie naiwnie
> albo cwanie.
>

> --
> XL
> Do 5 lipca podpisz petycjďż˝:
> http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka
tastrofie
> Instrukcja jak podpisaďż˝: http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2050

Chłop ja chodzi do szkoły to po papierek, bo on uważa że to
nieprzydatne i jak się okazuje, kościół jako skompromitowana
ideologia, którą z wieku na wiek opisywano jako obłuda, hipokryzja,
ciemnota i szkodliwość, chciwość,zboczenie zwyrodnienie jest obecnie
powtarzana na chłopstwie i wymiany księży nie pomogą, bo instytucja
jest chora i szkodliwa.

22. Data: 2012-07-06 12:45:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> jesli tak uwazasz, znaczy ze masz wielkie braki w wiedzy o kosciele.
> Nie ma co z toba dyskutowac. Nieukiem jestes nawet w zakresie swojej

Znaczy, że człowieczeństwo kapłana, czymś się rózni od człowieczeństwa
reszty wiernych ?

Dębska nieuk w zakresie dowolnym.

23. Data: 2012-07-06 13:47:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Jul 2012 14:45:54 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Znaczy, że człowieczeństwo kapłana, czymś się rózni od człowieczeństwa
> reszty wiernych ?

Iwonki sądzą, że kapłan nie szczy.
:-]

--
XL ponownie (vide link poniżej) nawiązując do znanego żartu o księże i
babie http://www.grupy.senior.pl/Re-Cos-na-Walentynki,p,30

24. Data: 2012-07-06 13:58:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieukiem? - wręcz przeciwnie, ja po prostu wierzę mądrze. A nie naiwnie
> albo cwanie.

ale to o czym piszesz nie jest kwestia wiary. To kwestia wiedzy. Na temat
wiary.
i.

25. Data: 2012-07-06 14:01:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Znaczy, że człowieczeństwo kapłana, czymś się rózni od człowieczeństwa
> reszty wiernych ?

pytaszo to jak jest czy jak powinno byc?
i.

26. Data: 2012-07-06 14:02:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwonki sądzą, że kapłan nie szczy.
> :-]

"salonem" zapachnialo. Juz nie pierwszy raz lekko zalatuje od ciebie.

i.

27. Data: 2012-07-06 14:55:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> pytaszo to jak jest czy jak powinno byc?
> i.

Jeśli jest jakaś różnica pomiędzy "jak jest" a "jak być powinno", to znaczy
że "jak być powinno" jest oderwane od rzeczywistości.

Dębska

28. Data: 2012-07-06 15:48:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli jest jakaś różnica pomiędzy "jak jest" a "jak być powinno", to
> znaczy że "jak być powinno" jest oderwane od rzeczywistości.

akurat to jest oczywiste. Dla tych co widza jak jest, a nie dla tych co
usiluja nagiac rzeczywistosc
do wiary i lawirowac w imie swoich wymyslow.
jednakze jesli sie juz wierzy w te swoje wymyslanki, to niechaj juz bedzie
tochoc
po czesci zgodne z tym w co sie wierzy.
Bo skoro sie wierzy w sakrament Kaplanstwa, to niechaj juz sie to prezentuje
w zyciu.

i.

29. Data: 2012-07-06 16:27:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Jul 2012 08:58:58 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> ale to o czym piszesz nie jest kwestia wiary. To kwestia wiedzy. Na temat
> wiary.

Świadomość przeciętności/człowieczeństwa księdza nie wymaga zbyt wielkiej
wiedzy.

--
XL

30. Data: 2012-07-06 16:28:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Jul 2012 09:01:17 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> pytaszo to jak jest czy jak powinno byc?

O! A jak powinno? Ksiądz-bezdusznik, któremu absolutnie obce są pokusy?
Cholera, broń mnoe Boże przed takimi.

--
XL

Samochody jeżdzą dachami.