Re: No żeby niemcy uczyli polaków tolerancji.

Data: 2012-06-10 13:04:11
Temat: Re: No żeby niemcy uczyli polaków tolerancji.
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <j...@p...onet.pl>, P...@P...com
says...

> "Flyer" <f...@g...pl> wrote in message

> Ale podejdźmy konkretnie: co proponujesz ZAMIAST tolerancji?
>
> Bo brzmi to mi jakbys chcial teraz leczyc swoj dysonans
> spowodowany tym, ze spoleczenstwo oczekuje od Ciebie tolerancji
> a Ty tolerancyjny nie chcesz byc... :-)

Hmmm, chyba olewam osoby o innej karnacji, kiedy je widzę, a
przynajmniej nie wydaję wrogich okrzyków i nie atakuję "bodźca",
który spowodował u mnie lekki dysonans. ;>

> Wiec jak?
> Poza tym, ze nazywasz nietolerancje naturalna, jak sobie radzisz?
> Co robisz jak spotkasz na ulicy Murzyna lub Azjate?
> Jak objawia sie Twoja "naturalna" nietolerancja?

A dlaczego uważasz, że tłumaczę [domniemaną ;>] swoją agresję
fizyczną i słowną wobec osób, które ze względu na małą
reprezentację w grupie osób, z którymi się spotykam osobiście
[na przestrzeni oreślonego czasu] wywołują we mnie agresję? ;>

Denerwuje mnie agresja, więc próbuję ją zrozumieć, ale
przeważnie nie jest to moja agresja [osobiście reaguję
agresywnie na agresję innych osób, mea culpa ;>], ale innych
osób.

Problem polega na tym, że w ramach Kultury przyjęło się uznawać,
że akceptacja jest cacy, a brak akceptacji jest be, tym samym
naznaczając osoby nieakceptujące negatywnym znakiem. Czy jednak
lew jest nietolerancyjny, bo zje człowieka, który nagle mu się
pojawi na sawannie [podobno człowieczyna nie jest smaczna, więc
zżarcie człowieka to coś więcej niż tylko zaspokojenie głodu]?
;>

PF