Re: No ?eby niemcy uczyli polak?w tolerancji.

Data: 2012-06-10 12:43:08
Temat: Re: No ?eby niemcy uczyli polak?w tolerancji.
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <j...@p...onet.pl>, P...@P...com
says...

> "Flyer" <f...@g...pl> wrote in message

> To, że definicja rozrodcza gatunku jest płynna nie znaczy
> że każda odmiana barwna tworzy gatunek, a to starałeś
> się postulować. To nieprawda.

Nienienie - nie "gatunków" ale "podgatunków" - w sumie poszedłem
w poprzednim poście na ustępstwo. ;> Skoro biologia nazywa
"goryla wschodniego" i "goryla zachodniego" "podgatunkami" [nie
ze względu na brak możliwości rozrodu, ale ze względu na
odmienność wyglądu i miejsca zamieszkania], a nie rasami, to w
ten sam sposób można przemianować ludzkie "rasy" - czyć nie? ;>

PF