Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

241. Data: 2016-03-05 20:12:35

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 19:17:04 +0100, FEniks napisał(a):

> Obecnie też można kupić na wagę taką szynkę konserwową w blokach.
> Niektóre z nich są nawet zjadliwe. No i w dalszym ciągu mają tę
> niewątpliwą dla dzieci zaletę, że nie widać tłuszczu, żyłek, ani innych
> tego typu cielesnych przypadłości.

DZIECKU to "coś" dajesz???

242. Data: 2016-03-05 20:12:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nie umiesz przyrządzić.

I po co takie niemiłe docinki robisz? Nie psuj nastroju!
Miło sobie dyskutowaliśmy w tym wątku bez Ciebie... a kysz!

243. Data: 2016-03-05 20:17:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bo się GWno znasz. Prawdziwa szynka MA MIEĆ otoczkę.

Nie przebierasz w delikatnych słowach... szkoda.

A co do szyneczki, tak sobie dogadzają w USA na Święta:
http://www.thewickednoodle.com/how-to-cook-a-spiral-
ham-plus-a-ham-glaze-recipe/

A tu o wstrzykiwaniu różnych płynnych smakołyków do mięsa:
http://www.smokingmeatforums.com/t/100640/injected-a
-spiral-sliced-ham-q-view
innymi słowy "oszukiwaniem" szynki wstrzykiwaniem do niej "wody" :-)

A tłuszczyk na tej tutaj wygląda wyjątkowo smakowicie:
http://www.whatscookinitalianstylecuisine.com/2010/0
4/honey-glazed-ham-recipe.html

244. Data: 2016-03-05 20:17:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-05 19:52, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Co nie zmienia faktu, że mięsa w nim pewnie < 2%. I o tym mowa :-)

I tu zaczynają się schody.
Sam ozór jest mięśniem, ale też podrobami.

43% - wieprzowina.

245. Data: 2016-03-05 20:19:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Bezoczność" kiełbasy to znak czasów, kiedy nic nie jest tym, czym być
> powinno - "kiełbasa" dziś to odpadki rzeźne i hydrolizat białkowy z soi.
>
> Robię kiełbasę po to, aby oczka były, bo tylko taka ma prawo do swej
> nazwy.

Ludzie się dziś masowo boją tłuszczu w jedzeniu. Niestety.

246. Data: 2016-03-05 20:22:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-03-05 18:49, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Aż tak się, panowie, nie opalam.

Wybierz się na Hawaje... wystarczy Ci 2 dni na plaży ;-)

247. Data: 2016-03-05 20:23:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz pojęcia o czym mówisz, jak zwykle. "Świniaki" karmione są obecnie
> amerykańską kukurydzą, dlatego nie ma już normalnej wieprzowiny :-/
> Ziemniakami to chłop dziś świnki tylko dla siebie i rodziny karmi.

A co wiesz na temat różnic karmienia prosiaków kukurydzą czy ziemniakami?

248. Data: 2016-03-05 20:24:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-05 20:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Widzę, Qra, że nie kłocilibyśmy się w kuchni ;-)

I tak codziennie gotuję w sześciu garach.

249. Data: 2016-03-05 20:24:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze sensowne zdanie. Gratulacje!

Naprawdę pierwsze??? :-) Chyba się potnę...
Pierwsze dzisiaj? Pierwsze w tym roku 2016?
Czy pierwsze w ogóle, w usenecie, od 1997 roku? ;-)

250. Data: 2016-03-05 20:25:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A choćbyś i poszedł, to niczego takiego tam nie ma... 3-|

Wyobraź sobie, że na przedmieściach Chicago dużo polskich sklepów
spożywczych i mają w ciągłym zaopatrzeniu również polskie konserwy.

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi