Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

351. Data: 2016-03-05 22:23:38

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-05 22:06, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Soję mniej akceptuję od żelatyny, odkąd dowiedziałem się
> od zapoznanych na pl.soc.wegetarianizm wegetarian, że soja
> zawiera fitoestrogeny - a tych chyba żaden facet w diecie
> jakoś specjalnie nie pragnie?

A piwo faceci piją? I się nie boją?
http://veganworkout.org.pl/pogromcy-mitow-soja-cz-2/

> Być może źle robię, ale od
> tamtego czasu przestałem jeść pasztety 'z Kogutkiem' bo
> soją nafaszerowane - a takie france dobre som!!! ;-)))

Przemyśl.

352. Data: 2016-03-05 22:27:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, to mój pewnie do Inowrocławia, w tym samym celu.

No, a potem się dziwicie, że Wam sole himalajskie nie smakują, jak należy.

353. Data: 2016-03-05 22:30:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 14:04:07 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
-hydrolizat-bialka-sojowego
ojowego

lendwice-drobiowa-i-inne-tradycyjne-wedliny/

> Powtórzę pytanie innymi słowami aby nie wzbudzać kolejnych wątpliwości...
> bo mówiliśmy przecież o szynce Krakusa "POLISH HAM" - więc pytam jeszcze
> raz: czy widziałaś soję na liście składników tej szynki, nawet w postaci
> hydrolizatu?

Za socjalizmu - no gdzie tam, a dziś...

http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductD
etail/2003006101649

"Krakus Szynka konserwowa z galaretką 455 g
Składniki
(...) białko sojowe, (...)
Produkt zawiera soję."

Jakieś KOLEJNE wątpliwości?

354. Data: 2016-03-05 22:30:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 14:09:50 -0600, Pszemol napisał(a):

> Swoją drogą w USA dostępne są parówki wyłącznie wołowe,

Chyba w "Twoim" USA.

355. Data: 2016-03-05 22:32:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba w "Twoim" USA.

Nie rozumiem...

356. Data: 2016-03-05 22:32:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 14:16:13 -0600, Pszemol napisał(a):

> Szyjki...

Kręgosłupy. Moralne 333333333333-]

357. Data: 2016-03-05 22:34:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A, to mój pewnie do Inowrocławia, w tym samym celu.

:-) górników Ci u nas pod dostatkiem, jak widać...

358. Data: 2016-03-05 22:34:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2016-03-05 21:46, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Bajdełej czytając o polisz-hamie tutaj i co-nieco na sąsiedniej grupie
> podejrzewam u siebie górnictwo od przynajmniej 3. przodków wstecz.

Górnik bez przodka, to jaki tam z niego górnik! Tak to z mojego,
laika, punktu widzenia wygląda. Jednak się okazuje, że nie trzeba
co dzień pod ziemię jeździć, by w końcu na czapkę sobie zasłużyć.

> W sumie to nie ma czego zazdrościć, a wegetarianie to nawet
> mają przerąbane.

W sumie jedynie ważne, by być wychowanym. Na czym, to sprawa wtórna.

> --
> bardzo jest wrotka

No, różna kanalie w życiu widziałem. To jednak rzadkość niebywała.

Jarek

--
W Okrouhlicach był znowuż jeden obywatel, który obraził się, gdy ktoś
w Niemieckim Brodzie powiedział na niego "tygrysowata gadzino". Dużo

359. Data: 2016-03-05 22:36:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No, a potem się dziwicie, że Wam sole himalajskie nie smakują, jak należy.

Ja chyba nie mam aż tak wysublimowanego smaku - mi te
himalajskie tak samo smakują jak niehimalajskie...
Natomiast zastanawia mnie dlaczego sól kuchenna sprzedawana
jako "sól morska" nie jest gorzka - ta którą kupuję w sklepie
akwarystycznymi i mieszam z wodą dla moich koralowców jest gorzka.

360. Data: 2016-03-05 22:36:34

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-05 o 22:20, Pszemol pisze:

> Nie wątpię że są takie miejsca, ale pewnie trudno je znaleść
> wśród wielu udawaczy i oszustów.
Ja swoje miejsce pielęgnuję tak ze czterdzieści parę lat :)
A taką szyneczkę mieliśmy na ostatniej imprezce
https://picasaweb.google.com/lh/photo/APskUV2q0wVAE5
KuCRloRNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
pozdr
Stefan

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi