Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

361. Data: 2016-03-05 22:38:03

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 14:30:28 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
mechanicznie

> Ja lubię wiedzieć, wiedza mi nie przeszkadza.

Mnie też nie - bo pozwala unikać mom. Choćby. No ale cóż z tego, kiedy
jesli ja go nie zjem, to wpakują niemowlakom :-/
https://www.google.pl/search?q=afera+s%C5%82oiczkowa
&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=nFHbVqGxJIGB6ASexLag
AQ

362. Data: 2016-03-05 22:38:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 14:32:35 -0600, Pszemol napisał(a):

> Wiesz że sypią z wiadra do Krakusa czy zgadujesz tylko, jak z tą soją??

Już odpowiedziałam - JEST.

363. Data: 2016-03-05 22:39:17

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-05 o 22:04, Pszemol pisze:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Zastanawiam się właśnie ciągle, jaką to kopalnie mieliśmy w Krakowe... ;-)
Jak to jaką? W pawilonie B2 na AGH-a :)
pozdr
Stefan

364. Data: 2016-03-05 22:42:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Mar 2016 21:33:15 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-05 21:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Nie ma sprawy.
> Po prostu czytam etykiety.
> Niestety w sklepach mięsnych nie zawsze etykieta jest "na widoku",
> czasami to po prostu kartka z tekstem typu: "skład surowcowy wyrobu
> wymieniony jest w księdze produktów dostępnej u sprzedawcy".

Masz prawo żądać jej przedstawienia przy ladzie. Moja córka tak robi - i
dodam, że, o kolejna zgrozo, wobec uczulenia Wnusi na białko mleka trudno
jej znaleźć wędlinę dla dziecka, w której nie byłoby także np białka z
MLEKA lub SERWATKI!!!
3-O
3-O
3-O

365. Data: 2016-03-05 22:44:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Natomiast zastanawia mnie dlaczego sól kuchenna sprzedawana
> jako "sól morska" nie jest gorzka - ta którą kupuję w sklepie
> akwarystycznymi i mieszam z wodą dla moich koralowców jest gorzka.

Sól dla koralowców, to po prostu "bezwodnik morza koralowego".
Pozyskiwanie soli spożywaczej z morza, to nie takie tam zwykłe
"poczekaj aż cała woda odparuje". Sole różnych metali mają
różną rozpuszczalność w wodzie, a ta zależy też od temperatury.
Takie odsalanie, to nieco bardziej złożony proces technologiczny,
wymagający dokonania więcej niż jednej czynności.

Jarek

--
Król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego.

366. Data: 2016-03-05 22:44:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Mar 2016 21:46:46 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-05 21:14, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Mała rzecz a cieszy?

Wzoruję się.

367. Data: 2016-03-05 22:46:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 22:01:40 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
s_szynka_konserwowa_puszka.html

ow_Szynka_konserwowa_Premium.html

> Soję zdaje się akceptujesz,

No ale żeby w SZYNCE? - to można już w sumie i fasolę, i groch nazywać
"szynką" 3-]

368. Data: 2016-03-05 22:48:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 22:05:33 +0100, FEniks napisał(a):

> Małe urojenie a cieszy.

Z autopsji piszesz, z autopsji.

369. Data: 2016-03-05 22:48:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pan stefan napisał:

> A taką szyneczkę mieliśmy na ostatniej imprezce
> https://picasaweb.google.com/lh/photo/APskUV2q0wVAE5
KuCRloRNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Chyba ważyła 404 dekagramów.

--
Jarek

370. Data: 2016-03-05 22:49:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodam, że, o kolejna zgrozo, wobec uczulenia Wnusi na białko mleka trudno
> jej znaleźć wędlinę dla dziecka, w której nie byłoby także np białka z

Trudno?
A u babci??

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi