Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

501. Data: 2016-03-07 22:51:31

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2016 o 22:44, Ikselka pisze:

> JA:

Tutaj dyskusja toczy się wielotorowo, nie tylko ja Ja JA.
Czas się liczy. Ale aż tak bardzo mi nie zależy, żeby się przebijać
przez wątek.

Ewa

502. Data: 2016-03-07 23:27:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Mar 2016 22:47:49 +0100, FEniks napisał(a):

> Ach ach, cóż za wysublimowana uszczypliwość!
>
> BTW Wystarczyło czytać ze zrozumieniem, jak zwykle. Nie znam SMAKU
> "korkowatych" buraków, bo nawet JEŚLI zdarzy mi się takie kupić, to po
> prostu wyrzucam PRZED zjedzeniem. Po przekrojeniu już widać, nawet bez
> rentgena. Teraz jasne? He he

Napisałaś dokładnie: "Takich nie kupuję".
Serio wymagasz cytatu, aby coś przyznać?
A nie chce mi się, nie warto.

503. Data: 2016-03-08 01:04:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałaś dokładnie: "Takich nie kupuję".
> Serio wymagasz cytatu, aby coś przyznać?
> A nie chce mi się, nie warto.

Pewnie tak jak w przypadku wołowych parówek,
niektórzy się poprawnego sensu domyślili (nawet mimo
jakichś niedoskonałości składni zdania), a inni się pogubili...

Czy to naprawdę warto roztrząsać?
Przecież wiesz, że nie musisz udowadniać ciągle że
jesteś najlepsza, najmądrzejsza i wręcz nieomylna
- wszyscy grupowicze już to od dawna wiedzą.
Tam też napewno Ewa się pomyliła a Ty masz rację.
I niech tak zostanie.

504. Data: 2016-03-08 01:05:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> O przepraszam, linka do składu podałam JA.
> Też mi bardzo zależy, a co! ;)

:-)

505. Data: 2016-03-08 01:10:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No bez przesady - skład szynki Krakus to nie jest
> dla mnie sprawa życia lub śmierci,

Bo tu przecież nie chodzi o skład szynki ale o to aby zebrać
punkty za manie racji, prawda? Więc uroczyście przyznaję: masz rację.
Piątka z plusem! Brawo.

> więc też uważam, że to jednak spora zasługa uświadomić komuś,
> kto przez TYLE lat nie zauważył, że je truciznę, żeby jej
> już nie jadł - w dodatku kupując ją za własne ciężko zarobione pieniądze.
> Warto było. Czyż nie?

Szczerze Ci się przyznam, że już nie pamiętam kiedy ja ostatnio
jadłem tą szynkę. Co do jednego jestem pewny - nie kupiłem jej :-)
Podejrzewam że ostatni raz jadłem ją u rodziców, ze ćwierć wieku temu.
:-)

Ale wciąż cieszę się niezmiernie że mi to uświadomiłaś.
To naprawdę spora Twoja zasługa - nie wiem co byśmy tu
zrobili na tej grupie bez Ciebie. Ewa wprawdzie podała
skład tej szynki pierwsza, ale przecież dopiero po zweryfikowaniu
go przez Ciebie mogliśmy go zaakceptować. Dziękuję bardzo!

> Jak wyżej - oraz także nauczyłam się w życiu, że jeśli nie zaznacza się
> swego wkładu w czyjąś wiedzę czy dorobek lub nie prostuje czyjejś wersji
> wydarzeń, wielu potem zwykle deprecjonuje ten wkład lub tworzy sobie
> zupełnie inną, nową rzeczywistość, więc grunt to utrwalanie, utrwalanie
> :->

To bardzo mądre nauki... Dziękuję jeszcze raz!

506. Data: 2016-03-08 01:11:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj dyskusja toczy się wielotorowo, nie tylko ja Ja JA.
> Czas się liczy. Ale aż tak bardzo mi nie zależy, żeby się przebijać przez
> wątek.

Ewa, czy Ciebie to dziecinne przekomarzanie bawi tak samo jak mnie? :-)
Przecież to jest boskie!

507. Data: 2016-03-08 07:58:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.03.2016 o 23:27, Ikselka pisze:

> Napisałaś dokładnie: "Takich nie kupuję".
> Serio wymagasz cytatu, aby coś przyznać?
> A nie chce mi się, nie warto.

Serio wymagam. A, i pamiętaj, że post ma więcej niż jedną linijkę.

Ewa

508. Data: 2016-03-08 07:59:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.03.2016 o 01:11, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Ewa, czy Ciebie to dziecinne przekomarzanie bawi tak samo jak mnie? :-)
> Przecież to jest boskie!

:)

Ewa

509. Data: 2016-03-08 08:01:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

510. Data: 2016-03-08 08:28:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Nie taki dobry, bo wymaga on zakupu - znasz sposób aby sprawdzić
> to PRZED wydaniem kasy na coś, co może się okazać tylko do wywalenia?

Znam. Jak leżą dwie szyki, i jedna kosztuje 10 zł, a druga 28, to biorę ta
droższą. Poza tym, ja już mam swoje pewniaki, które kupuję, trzy, może
cztery gatunki. Reszta jest z czarnego rynku i własnej kuchni:-P

J.

www.kontestacja.com

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi