Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

31. Data: 2019-04-18 22:42:59

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> A ktoś z rodziny do Ziemi Świętej nie pojechał?
>
> https://www.express.co.uk/videos/6026666469001/Jerus
alem-Fire-fighters-battle-blaze-at-Al-Aqsa-mosque

Tak jakby.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

32. Data: 2019-04-18 22:51:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 18:23:24 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:
> [...]
szkancy-skarza-sie-na-zachowanie-amerykanow

> U nas tez byli GIs i wyzsi. Osiedla juz zagospodarowane, domy inaczej
> zasiedlone, ale wspomnienia zostaly. Zolnierze maja to do siebie, ze
> malo dbaja o porzadek i spokoj (miasta, a szczegolnie dworce patrolowala
> MP - military police, lasy chyba sa juz oczyszczone z min i tp.
> "zabawek") - ale sojusznicy PRL po sobie nie sprzatali, wrecz
> przeciwnie, a tutejsi sie starali, nawet chalupy po nich
> "administration" czyscila, zostawili za to troche potomstwa.

Zupełnie jak sowieci (ci stacjonujący już po fazie powrotu do domu najgorszej
swołoczy, tej od "????? ????").

33. Data: 2019-04-18 22:55:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 17 Apr 2019 13:12:30 +0200
> doszła do mnie wiadomość <g...@m...individual.net>
> od Silvio Balconetti <s...@i...invalid> :

> Tak na marginesie, przyczyną topnienia lodowców są łodzie podwodne, proszę trzymać
się
> krzesła w czasie czytania(jeden z autorów jakiś taki znany w pewnych kręgach):
> https://web.archive.org/web/20160325003843/http://ww
w.monitor-polski.pl/globalne-ocieplenie-geoinzynieri
a-modyfikacje-pogody-i-srodowiska-czesc-1/
> "Topnienie lodowców
> Podobnie wygląda sprawa topnienia lodowców, rzekomo spowodowana nadmierną ilością
CO2
> [...]
mają
> po dwa reaktory. Wiadomo, że okręty podwodne, w celu uniknięcia wykrycia, chowają
się pod
> lodowcami. Wiadomo także, że tylko 1/10 lodowca jest na powierzchni, a 9/10 jego
> objętości jest pod wodą.
>
> Jeżeli taki okręt podwodny, zostaje pod wodą kilka miesięcy, to chcąc nie chcąc,
> produkowany wrzątek musi stopić lód. Stąd to całe zamieszanie. Wiadomo także, że
okręty
> podwodne zazwyczaj poruszają się parami; jeden swój, jeden obcy. Innymi słowy ilość

No można takie cosie ludziom do pustych mozgownic kłaść. Czemu nie.
Większość to łyknie oczywiście...
Bo już niekoniecznie trzeba im mówić, że ilość CO2 produkowana przez
człowieka to zaledwie nikły procent tego, co produkują wulkany i puszcza
amazońska, o której mówi się tym debilom, że owa jeno tlen wydziela. Po co
im wiedzieć, że w ciemności puszcza amazońska ten tlen zużywa i ,,wydycha"
dwu. Tlenek.
Za Wiki: ,,W ciemności wymiana gazowa roślin związana jest z wydzielaniem
CO2 i pobieraniem tlenu z tak zwanym oddychaniem mitochondrialnym."

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2019-04-18 22:58:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

> Ale pożar Reichstagu był tylko jeden, jak dotąd.
>
> //każdy ma takiego Boga na jakiego zasługuje.

Gdyby posłuchano Churchilla i co 50 lat robiono Niemcom jesień
średniowiecza, to by było więcej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

35. Data: 2019-04-18 23:00:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Przecie o tym czymś to usłyszałem od ciebie.

To tak jak ja.

> Jak więc miałbym w nie
> wierzyć?

No właśnie dlatego ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

36. Data: 2019-04-19 02:20:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-18 09:22, Trybun wrote:

szkancy-skarza-sie-na-zachowanie-amerykanow

> Bo ja wiem, akurat silvio robi ogólne wrażenie niezdrowo zaczadzonego.
> Nie widzi (nie chce widzieć?) faktów nawet gdy się o nie potyka.
>
> Jakoś nie zanosi się na tymczasowość.

Może, martwi sie, że jak będzie pluł Niemcom na buty, to go deportują do
Namibi?

Zgodnie z ustaleniami traktatu, 'dwa plus cztery', nie może coś takiego
istnieć na wschód od Odry.

37. Data: 2019-04-19 02:23:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-18 10:32, Kviat wrote:

> LOL :):):)
> I kto to pisze?
> Trybun tak mocno potknął się o fakty, że aż uwierzył w chemtrailse :)

Chrystus zapłakał.

38. Data: 2019-04-19 02:27:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-18 18:23, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> przeciwnie, a tutejsi sie starali, nawet chalupy po nich
> "administration" czyscila, zostawili za to troche potomstwa.

Po sojusznikach nikt domów nie sprzątał.
Zabrali je ze sobą, gdy odjeżdzali.

39. Data: 2019-04-19 02:34:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-18 18:13, Silvio Balconetti wrote:

wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

> Sprawdzilem w Wikipedii - nie bylo innych Reichstagow, tylko jeden, wiec
> jeden pozar chyba wystarczyl? Tutka (ta wazna) tez byla jedna, Rotunda
> takze.

i hangar na Okęciu, też, jeden taki był.

40. Data: 2019-04-19 02:49:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-18 22:58, XL wrote:

wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

> Gdyby posłuchano Churchilla i co 50 lat robiono Niemcom jesień
> średniowiecza, to by było więcej.

Piłsudski też,
ale, Francja już wtedy była nieprzychylna.

http://www.1939.pl/przed-wybuchem-wojny/koncepcja-wo
jny-prewencyjnej-w-polityce-zagranicznej/index.html

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży