Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57

1. Data: 2017-05-09 19:21:45

Temat: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostępna jest nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57.
Porawiłam wyszukiwanie zaawansowane, liczy się szybciej (zwłąszcza opcja
"lub")
oraz jest dodatkowa opcja "w nazwie bez" umożliwiająca znalezienie
produktów bez jakiejś frazy w nazwie.
Czyli można np znaleść produkty mające ileś tam wapnia i nie mające w nazwie
"mle" (mleko, mleczne).

Darmowa dla użytkownika prywatnego, komercyjna wersja nie istnieje.
Program napisany (w zasadzie) w ortografii tradycyjnej.
http://ortografia.pev.pl/ I na tej stronie należy wejść w "inne".

Program potrafi podliczyć jadłospis, danie lub zakupy w sensie zawartości
różnych witamin, mikro i makro elementów, oraz tradycyjnych: węglowodanów,
tłuszczy, białka, kalorii. W sumie analizuje ponad 60 substancji dla ponad
600 produktów.
W zasadzie program nie będzie dalej na razie rozwijany.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.pev.pl/

2. Data: 2017-05-09 19:59:34

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> Dostępna jest nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57.

Czy ktoś poza Tobą wypróbował ten program z tym instalatorem?

Mi wygląda na to, że czegoś ważnego nie doinstalowuje.

Działa u Ciebie bo coś już masz czego nie ma w instalatorze...

Próba uruchomienia go pod Windows 7 Ultimate 64-bit zakończyła się
spektakularną porażką.

1 instalator sprowokował Windows do pytania w stylu "program nie
zainstalowal sie poprawnie: usunąć czy próbować ponownie?"

2 pojawia się okienko główne programu i niemal każdy guzik powoduje błąd
"nieobsłużony wyjątek" (unhandled exception) i program jest ubijany na
śmierć przez Windows.

3. Data: 2017-05-10 15:14:00

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-09 o 19:59, Pszemol pisze:

> [...]
>
> 2 pojawia się okienko główne programu i niemal każdy guzik powoduje błąd
> "nieobsłużony wyjątek" (unhandled exception) i program jest ubijany na

Sprawdziłem tak na szybko, Win7 Pro/x64.

Program wymaga .NET 3.5 oraz SQL Compact 3.5

A teraz standardowa odpowiedź serwisu nr 1 ;) - u mnie działa prawidłowo.

--
Pozdrawiam.

Adam

4. Data: 2017-05-10 18:39:44

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> Sprawdziłem tak na szybko, Win7 Pro/x64.
>
> Program wymaga .NET 3.5 oraz SQL Compact 3.5

No ale od tego jest instalator aby to sprawdzil czy zainstalowane i dodał
jak trzeba, nie? :-)

Tak to jest jak programista "testuje" tylko na swojej maszynie
developerskiej a nie zada sobie trudu aby przetestuwac na "pustym" Windows
takim ze sklepu.

> A teraz standardowa odpowiedź serwisu nr 1 ;) - u mnie działa prawidłowo.

Jestem pewny, że u Stokrotki działa, w to nie wątpię. Informuję ją tylko że
niedopracowała instalatora.

Ja mam na tym kompie .NET i SQL Compact a mimo to nie działa.

5. Data: 2017-05-10 18:59:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2017-05-10 19:06:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że
> niedopracowała instalatora.
>
> Ja mam na tym kompie .NET i SQL Compact a mimo to nie działa.

Testowałam, nie tę wersję, ale w sensie instalatora wersję nie rużniąca się
od tej,
nielegalnie, na dość obiektywnym spszęcie, jakim jest komputer w bibliotece
publicznej.
Poszedł bez problemu.

Tak, oprogramowanie wymaga SQL, ale ten SQL jest w Windowsie jeśli
instalując idziesz "po domyslnyh".
Jest co prawda duża grupa domorosłyh "informatykuw"
co to lubują się w odinstalowywaniu, usuwaniu, wyłączaniu wielu usług w
Windowsie
i uzasadniają to tym, że im szybcie komputer łazi.
Może i szybciej , zwykle na 2 dni.
Na tszeci pojawiają się takie , albo inne problemy.
Tak więc na pszyszłość wiedz, że Windowsa najlepiej instalować samodzielnie,
w miarę bezmyślnie "po domyślnyh" gdzie się da naciskając jedynie ENTER.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2017-05-10 19:24:25

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> [...]
[...]
> Jest co prawda duża grupa domorosłyh "informatykuw"
> co to lubują się w odinstalowywaniu, usuwaniu, wyłączaniu wielu usług w
> Windowsie
> i uzasadniają to tym, że im szybcie komputer łazi.

Komputer ma zainstalowane .NET i ma SQL Compact.
Zerknij wyżej, bo wyraźnie o tym pisałem.

Twój program się wywala na nieobsłużonym wyjątku.

> Tak więc na pszyszłość wiedz, że Windowsa najlepiej instalować samodzielnie,
> w miarę bezmyślnie "po domyślnyh" gdzie się da naciskając jedynie ENTER.

Gwarantuję Ci, że żadnych sukcesów nie osiągniesz jeśli za ewidentne braki
lub błędy w swoim programie komputerowym będziesz obwiniać użytkowników,
którzy informują Cię o tych błędach.

Miłego dnia życzę... :-)

8. Data: 2017-05-10 19:50:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub błędy w swoim programie komputerowym będziesz obwiniać użytkowników,

Twuj błąd polega na tym, że pszy prubie otwarcia innego okienka niż czołowe,
wywołuje się żądanie dostępu do bazy pszez SQL.- bo w każdym okienku "pod
spodem jest żądanie danyh)
U ciebie nie ma tego dostępu , bo nie ma tej bazy, nie ma więc funkcji
wywoływanej by dostać się do bazy.,
więc wywala błąd.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2017-05-10 19:57:34

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
> spodem jest żądanie danyh)
> U ciebie nie ma tego dostępu , bo nie ma tej bazy, nie ma więc funkcji

Fajowo :-)

To jeszcze napisz dlaczego program nie stworzył sobie pustej bazy i jak
sobie z tym poradzić :-)

10. Data: 2017-05-10 20:25:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jeszcze napisz dlaczego program nie stworzył sobie pustej bazy i jak
> sobie z tym poradzić :-)

Bo działanie tego programu na pustej bazie nie ma sensu.
Bez danyh o produktah nie ma sensu liczenie czegokolwiek.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Rzucałam dzisiaj mięchem
E.celebritii