Re: Nutkuś

From: xuesheng <p...@e...fi>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Nutkuś
Date: Thu, 13 Aug 2009 23:30:53 -0700 (PDT)

On 8 Sie, 16:20, xuesheng <p...@e...fi> wrote:
> Witam,
[...]

Witam ponownie, z innej beczki, ale również chodzi o prezent.
Nazbierało mi się trochę skryptów, które napisałem dla własnego
dziecka. Dla większości rodziców byłoby zapewne trudno ich używać (ze
względu na wymagane biblioteki), więc zrobiłem tak: skrypty są
odpalane automatycznie co godzina i aktualizują statyczną stronę dla
dzieci. W ten sposób powstało internetowe czasopismo "Łobuz":

http://xuesheng.w.interia.pl/lobuz/lobuz_pl.html

Są tam labirynty i wycinanki. Zapraszam.
Paweł Biernacki