Re: O Polsce się będą uczyć

Data: 2016-09-15 20:01:58
Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: Lord Gender <r...@g...com>

LeoTar
Lord Gender pisze:

> To powrót komuny buraczany idioto, zero wolności całkowita dyktatura
> partii, każda ustawa dokładnie i każde zachowanie to pokazuje, a w
> wolnych krajach Unii nie ma miejsca na dyktaturę i obciągaczy
> partyjnych na stanowiskach, co łamią prawo.

Bezhołowie, które na wzór zachodnio-europejski panowało za PO, nazywasz
wolnością? Rzekome państwo prawa, które nie potrafiło egzekwować swoich
własnych zapisów i dopuszczało do grabienia własnego społeczeństwa przez
swoich i obcych rzezimieszków... Wolnością zachodnią nazywasz zapychanie
brzuchów ichnich społeczeństw tym, co udało się im wydusić z
ekonomicznie podporządkowanych im krajów, takich jak np. Polska?
Międzynarodowych złodziei nazywasz przyjaciółmi na których powinniśmy
się wzorować i jeszcze d... im lizać za ich cuchnące nauki?

Wykaż się i powiedz w czym widzisz brak wolności w Polsce? Czy w tym, ze
eliminuje się złodziejstwo i kradzież środków publicznych? A może w tym,
że możesz wypisywać co Ci się żywnie podoba i nawet włos Ci z głowy nie
spadnie za bzdury, które wypisujesz? Fakt, że głupoty wypisywane przez
takich jak Ty są coraz częściej rozpoznawane i lekceważone przez
społeczeństwo uświadamiane w przyśpieszonym tempie. I im bardziej się
wychylasz tym szybciej zostaniesz wyśmiany i wyrzucony na margines,
głupi kmiocie.

Kiedyś wyśmiewałem polski ciemnogród, ale teraz ciemnogrodem stała się
sekta postkomuchów i ich popleczników z PO, PSL, Nowoczesnej... Śmierć
komuchom!

Żadna władza nie jest idealna i za PO nie było cacy, jednak jako taki ustrój
demokratyczny był utrzymany, wbrew bolszewiką co nie mogą bez lizania odbytu do
sracza się udać bez pozwolenia prezesa.
Na jakiej zasadzie przegłosowano ustawę o ziemi która narusza własność prywatną wbrew
konstytucji, na jakiej zasadzie weszła policyjna i terrorystyczna , która łamie nasze
prawa do prywatności, na jakiej zasadzie chuju żadna karta nie działa gdy jej nie
zarejstrujesz, za czym będzie szła cenzura internetu. Na jakiej zasadzie terror
prawicowy jest bezkarny a ludzie normalni non stop atakowi, na jakiej zasdzie mamy
media jak dziennik telewizyiny, na jakiej zasadzie prezydent zwalnia bandziorów, na
jakiej zasadzie wyprowadza się kasę na potrzeby prywatne działaczy partyjnych, na
jakiej zasadzie krowy bez edukacji zajmują stanowiska, a ludzie bezprawnie wyrzucani
z pracy, na jakiej zasadzie zwalcza się rzecznika praw obywatelskich, typowe dla
każdego totalitaryzmu itd itd..? Wypad Korea tam już takie ustawy od lat wprowadzone
i już funkcjonują, bo wam nie darujemy kurwy bolszewickie chamy jebane antypolskie,
tam będziecie prezesą obciągać dowoli.