Re: O Polsce się będą uczyć

Data: 2016-09-15 20:58:02
Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: LeoTar <L...@w...pl>

Lord Gender pisze:

> Żadna władza nie jest idealna i za PO nie było cacy, jednak jako taki
> ustrój demokratyczny był utrzymany, wbrew bolszewiką co nie mogą bez
> lizania odbytu do sracza się udać bez pozwolenia prezesa.

A przecież za PO miało być cacy. Więc skoro nie było to znaczy, że cos
się im popierdzieliło. Trzeba więc dać szansę innym. I co ciekawe ci
inni dbają lepiej o interes społeczny. Przynajmniej na razie.

> Na jakiej zasadzie przegłosowano ustawę o ziemi która narusza
> własność prywatną wbrew konstytucji,

A na jakiej zasadzie jeden ma być obszarnikiem a drugi robić u niego za
wyrobnika. Wprawdzie równość oznacza przede wszystkim równość
emocjonalną ale nie może być w kraju demokratycznym wielkiego
zróżnicowania majątkowego. Poza tym należy pierwej wyjaśnić na jakiej
zasadzie ludzie nabyli prawa do dobra wspólnego? Bo to, że tak było od
zarania niczego nie wyjaśnia i jest wręcz sprzeczne z porządkiem
demokratycznym.

> na jakiej zasadzie weszła policyjna i terrorystyczna, która łamie
> nasze prawa do prywatności, na jakiej zasadzie chuju żadna karta nie
> działa gdy jej nie zarejestrujesz, za czym będzie szła cenzura
> internetu.

Jeżeli nie masz ciemnych planów albo już nie jesteś przestępcą to czego
się obawiasz? Nie masz nic na sumieniu to Ci się na pewno nic złego nie
stanie. A jak masz coś na sumieniu to należy Cię ukarać i możliwość
ujawnienia tego uważam za jak najbardziej wskazaną.

> Na jakiej zasadzie terror prawicowy jest bezkarny a ludzie normalni
> non stop atakowi,

Ja uważam, że to była władza, postkomuchy i zawłaszczyciele majątku
narodowego sieją terror, demoralizację i defetyzm by wprowadzić chaos w
społeczeństwie. By mogli dzięki temu nadal działać bezkarnie i na szkodę
społeczną. Jeżeli należysz do tych, których nazywasz 'normalnymi' to
wcale ci się nie dziwię, że drzesz mordę - na złodzieju czapka gore.

> na jakiej zasadzie mamy media jak dziennik telewizyjny,

A na jakiej zasadzie funkcjonują takie media jak np TVN, które srają
gównem jak się tylko da. Chcesz pluralizmu i demokracji to nie dziw się
temu, że państwo dba o różnorodność dostępu do informacji niezbędnego
elementu składowego demokracji. A Ty chcesz zamordejowa. Wal się kmiocie!

> na jakiej zasadzie prezydent zwalnia bandziorów,

Których? Kamiński to nie bandzior tylko odważny gracz antymafijny.

> na jakiej zasadzie wyprowadza się kasę na potrzeby prywatne
> działaczy partyjnych,

Wskaż palcem.

> na jakiej zasadzie krowy bez edukacji zajmują stanowiska, a ludzie
> bezprawnie wyrzucani z pracy,

Wykształcenie wcale nie daje gwarancji fachowości, a już najmniej
uczciwości. Wśród wykształciuchów najwięcej jest złodziei w białych
rękawiczkach chronionych na dodatek przez wymiar sprawiedliwości.

> na jakiej zasadzie zwalcza się rzecznika praw obywatelskich, typowe
> dla każdego totalitaryzmu itd itd..?

Bo gdy zajmuje się sprawami nieistotnymi a w istotnych broni
kolesiowskiego układu to należy go czem prędzej wyjebać na zbity pysk.

> Wypad Korea tam już takie ustawy od lat wprowadzone i już
> funkcjonują, bo wam nie darujemy kurwy bolszewickie chamy jebane
> antypolskie, tam będziecie prezesą obciągać do woli.

Napisz coś bardziej sensownego albo wal się jak ci już napomknąłem.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud