Re: O Polsce się będą uczyć

Data: 2016-09-15 21:27:54
Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: Kviat <null>

W dniu 2016-09-15 o 20:58, LeoTar pisze:

> Jeżeli nie masz ciemnych planów albo już nie jesteś przestępcą to czego
> się obawiasz? Nie masz nic na sumieniu to Ci się na pewno nic złego nie
> stanie. A jak masz coś na sumieniu to należy Cię ukarać i możliwość
> ujawnienia tego uważam za jak najbardziej wskazaną.

Bez wątpienia jesteś niedorozwinięty.
Ludzie są karani za to, że nie myślą zgodnie z linią partii, karani są
fachowcy, a na ich miejsce wstawiani lizusi pislamscy.
Ludzie są karani za mówienie prawdy o mafii watykańskiej.
Ślepy jesteś?

> By mogli dzięki temu nadal działać bezkarnie i na szkodę
> społeczną.

Ty pedofilu działasz bezkarnie.

> Jeżeli należysz do tych, których nazywasz 'normalnymi' to
> wcale ci się nie dziwię, że drzesz mordę - na złodzieju czapka gore.

Jesteś ostatnim, który może oceniać czy ktoś jest normalny. Pedofilu.

> A na jakiej zasadzie funkcjonują takie media jak np TVN, które srają
> gównem jak się tylko da.

Gówno to ty masz w głowie i dowolna informacja przepuszczona przez taki
filtr wydaje ci się być gównem.

> Chcesz pluralizmu i demokracji to nie dziw się
> temu, że państwo dba o różnorodność dostępu do informacji niezbędnego
> elementu składowego demokracji.

Bez wątpienia jesteś upośledzony.

> Których? Kamiński to nie bandzior tylko odważny gracz antymafijny.

Bez wątpienia jesteś upośledzony.

> Wykształcenie wcale nie daje gwarancji fachowości,

Bez wątpienia jesteś upośledzony.

> a już najmniej
> uczciwości.

Tak kretynie. Bo brak wykształcenia i brak fachowości gwarantuje
uczciwość... Bez wątpienia jesteś upośledzony.
Przecież byle kretyn może zarządzać rafinerią albo stadniną koni...

> Wśród wykształciuchów najwięcej jest złodziei w białych
> rękawiczkach chronionych na dodatek przez wymiar sprawiedliwości.

I wylazło szydło...
A mogłeś się nie przyznawać do braków w wykształceniu.

> Bo gdy zajmuje się sprawami nieistotnymi a w istotnych broni
> kolesiowskiego układu to należy go czem prędzej wyjebać na zbity pysk.

Koleś, który od lat zajmuje się propagowaniem pedofilii i kazirodztwa
uzurpuje sobie prawo do decydowania co jest, a co nie jest istotne...
Bez wątpienia jesteś upośledzony. I niebezpieczny.

> Napisz coś bardziej sensownego albo wal się jak ci już napomknąłem.

Potrzebujesz leczenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr