Re: O Polsce się będą uczyć

Data: 2016-09-15 18:55:26
Temat: Re: O Polsce się będą uczyć
Od: LeoTar <L...@w...pl>

CookieM pisze:
> W dniu 15.09.2016 o 18:17, LeoTar pisze:

> [...]

> Kekłem, toż PiS totalnie poleciał na stołki w imię zasady TKM?.
> Dzisiaj został odwołany minister skarbu Jackiewicz, bo swoim kolegom
> i znajomym z Wrocławia porozdawał za wiele stołków i świnie z innych
> frakcji zaczęły na niego donosić do Prezesa.

To zle czy dobrze świadczy o Prezesie?

> Masz rację Leo, za wychylanie się i ,,nieprawomyślność" PiS niedługo
> będzie fundował kulki w potylicę. Egzekutorami staną się najpewniej
> ,,patrioci" z tworzonej obecnie Obrony Terytorialnej. Dobrze
> kombinujesz...

Jeżeli tylko padnie pierwszy strzał stanę się wrogiem PiS-u. Na razie
jednak nic takiego się nie wydarzyło pomimo wielu prowokacji.

> Jak wyżej. Ride the winds of change.

Zobaczymy. Na razie im głębsza woda tym korzystniejsze wiatry.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud