Re: O co biega z kara smierci ?

Data: 2011-12-05 12:07:31
Temat: Re: O co biega z kara smierci ?
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jbi9v5$amq$1@inews.gazeta.pl...
> "Ghost" <g...@e...pl> napisał

> Z czym konkretnie mam kłopot?
> I co moje prywatne "sensy" życia mają wspólnego z dyskusją?
> Chciałbyś udowodnić, że nie ma różnicy między życiem na wolności, a życiem
> w więzieniu?
> Bo przypuszczam, że do tego sprowadzając się Twoje dociekliwe pytania :)

Ojej, ale moglabys az tak prymitywnie nie manipulowac?

Nie ma roznicy w kontekscie instyktu samozachowawczego i innych automatyzmow
nabytych przez nas na drodze ewolucji i zaszytych w nas hardware'owo.

> Na powrót do normalnego życia.

> Sęk w tym, że nie muszę mieć na nic nadziei.

Podobnie jak wiezien.

> Mam to, co chcę mieć. Przede wszystkim szeroko pojmowaną wolność. A jeśli
> czegoś nie mam, to przy mniejszym czy większym wysiłku + chęciach, mogę to
> mieć, bo nic mnie w tym dążeniu nie ogranicza (w granicach rozsądku, norm
> i prawa oczywiście).

To nie nadzieja, to uluda. Przede wszystkim licza sie potrzeby podswiadomego
automatu (ktory laskawie Ciebie gosci), Twoje osobiste nadzieje i dazenia
(Twojej jazni), sa bardzo daleko na liscie priorytetow (wylaczajac te, ktore
sa akurat zgodne z podswiadomymi).