O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

21. Data: 2018-02-16 20:17:26

Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 19:36, LeoTar Gnostyk pisze:

> Skoro wiesz, że istnieje jeszcze jedna szansa odmienna od mojej to
> dlaczego nie podzielisz się tą wiedzą z nami, lekceważonymi przez ciebie
> kmiotkami?

Z jakimi wami kmiotkami? Jesteś tu jedynym kmiotkiem i nie sądzę, żeby
ktoś się chciał z tobą solidaryzować.

Dębska

22. Data: 2018-02-16 20:42:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 20:02, Przemysław Dębski pisze:

> No przecież uzasadniłem merytorycznie dlaczego wbrew twojemu
> poglądowi, nie potrzeba żadnych predyspozycji umysłowo etycznych do
> oceny przydatności twoich wypocin. Aż się cisną na usta słowa klasyka
> "czego znów nie zrozumiałeś?".

Myślę tak sobie, że dorównujesz kfiatkowi w obracaniu kota ogonem. Tym
samym uważam, że dotarliśmy do końca tej rozmowy bo nie rozumiesz co
znaczy "pokazać argumenty".

> Dębska

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

23. Data: 2018-02-16 20:45:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 20:17, Przemysław Dębski pisze:

> Z jakimi wami kmiotkami? Jesteś tu jedynym kmiotkiem i nie sądzę,
> żeby ktoś się chciał z tobą solidaryzować.

Nie szukam solidaruchów. Jeżeli szukam to tylko ludzi niezależnie
myślących. A ponieważ ty do takich nie należysz więc EOT.

24. Data: 2018-02-16 21:00:02

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 19:21, Przemysław Dębski pisze:

> Wielkodusznie awansuję cię ze śmiecia na ciecia.

Awanse ze strony chama olewam sikiem prostym.

25. Data: 2018-02-16 21:35:57

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 19:29, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> to, że się wybijałem ponad przeciętną polską normę, której celem było
> wyłącznie gromadzenie pieniędzy. Ze strony Amerykanów, którzy
> dostrzegali mój potencjał, spotykała mnie zachęta, wsparcie i parcie do
> góry podczas gdy Polacy za wszelką cenę chcieli mnie ściągnąć w dół do
> swego poziomu. Przykre to ale prawdziwe, gdyż to samo spotyka mnie w
> moim rodzinnym kraju. Chyba lepiej będzie gdy wrócę tam gdzie już przed
> laty, pomimo niekompletności mojej teorii, pozwalano mi rozwijać
> skrzydła. A w Polsce niechaj rządzą Dębskie i im podobne zaścianki.

Swego czasu pisałeś, że twoje poglądy zaczęły ich (Amerykanów) coraz
bardziej razić i musiałeś ewakuować się do Polski. To jak to tak
naprawdę było?

26. Data: 2018-02-16 21:57:22

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 21:35, CookieM pisze:

> Swego czasu pisałeś, że twoje poglądy zaczęły ich (Amerykanów) coraz
> bardziej razić i musiałeś ewakuować się do Polski. To jak to tak
> naprawdę było?

Tego nie wiem na pewno do końca. Być może moje obawy zostały wywołane
przez zagrożenie ze strony polskich, post-komunistycznych służb
specjalnych.. A może też poczucie zagrożenia było efektem samotności i
depresji, którą samotność wywołała. Być może, że poczucie zagrożenia
było wywołane świadomością tego, że występuję przeciwko całemu światu,
przeciwko komunistom i kapitalistom a więc zarówno jedni jak i drudzy
mogli mieć interes w tym by mnie wyeliminować. Ponadto weź pod uwagę to,
że byłem wtedy dopiero na początku drogi a więc i bardzo nieufny, po
przejściach w polskim psychiatryku (1998) i sygnałach ze strony
wrocławskiej prokuratury (a właściwie żeńskiej jej części) sugerującej
mi pozostanie poza granicami Polski po "sukcesie" jaki udało mi się
rzekomo odnieść w Stanach. Być może chcieli mnie wypchnąć z Polski i
wykończyć na terenie USA. Nic mi się nie stało gdyż w czerwcu 1999
czując się zagrożonym w USA resztkami sił, bez środków do życia,
wróciłem do Polski bo doszedłem do wniosku, że na swoim terenie
komuniści mnie nie ruszą ponieważ byłem wtedy już dość znany w świecie.
A poza tym niczego złego nie rozbiłem poza korzystaniem z wolności słowa
aż do granic, których większość nie była w stanie zaakceptować. I
dlatego właśnie w tym gąszczu niepewności uznałem powrót do Polski za
wyjście dla mnie najbezpieczniejsze.

27. Data: 2018-02-16 22:06:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 20:45, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie szukam solidaruchów. Jeżeli szukam to tylko ludzi niezależnie
> myślących. A ponieważ ty do takich nie należysz więc EOT.

Słusznie podwijasz ogon, nic innego niż kijaszek nie może cię spotkać z
mojej strony.

Dębska

28. Data: 2018-02-16 22:13:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2018 o 21:57, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> granic, których większość nie była w stanie zaakceptować. I dlatego
> właśnie w tym gąszczu niepewności uznałem powrót do Polski za wyjście

Nie bez znaczenia był wówczas fakt, że polski to mój język ojczysty a z
angielskim byłem na bakier pomimo lat spędzonych w USA. A
interdyscyplinarny obszar, w którym się poruszam wymaga perfekcji
językowej, szczególnie gdy rozmawiam z ludźmi o różnych doświadczeniach
życiowych. Szybkość komunikacji to połowa sukcesu w docieraniu do
człowieka. A tego po angielsku nie byłem w stanie robić. Poza tym uważam
język polski za jednoznaczniejszy od angielskiego i dlatego mogący być
doskonałym narzędziem w rękach psychoanalityka.

29. Data: 2018-02-16 22:22:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 20:42, LeoTar Gnostyk pisze:

> Myślę tak sobie, że dorównujesz kfiatkowi w obracaniu kota ogonem. Tym
> samym uważam, że dotarliśmy do końca tej rozmowy bo nie rozumiesz co
> znaczy "pokazać argumenty".

"Wątpię by Twoja ograniczona wiedza i etyka, którą tutaj prezentujesz,
mogły się stać podstawą do osądzenia przydatności (lub nie) moich - jak
to lekceważąco ujęłaś - "wypocin".

Miarą przydatności twoich wypocin jest liczba osób dla których były
przydatne. Ta liczba wynosi zero. Wartość tej liczby jest podstawą do
osądzenia przydatności twoich wypocin, a nie jakiś poziom wiedzy czy etyki.

To jak? Tu też podkulasz ogonek świniaczku i uciekasz kwicząc "on nie ma
argumentów i odwraca kota ogonem"?

Dębska

30. Data: 2018-02-16 22:41:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 21:00, LeoTar Gnostyk pisze:

> Awanse ze strony chama olewam sikiem prostym.

Oczywiście, przecież możesz się zająć gnębieniem własnych dzieci -
samozadowolenie pewne, spięcie ze mną raczej ci takich przyjemności nie
dostarczy. Prawda szmato?

Dębska

Hipokryzja lewaków w praktyce.
Tusk nie ma powodów do uCIECHy...