Re: O konwencjonalnej medycynie krytycznie

From: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: O konwencjonalnej medycynie krytycznie
Date: Wed, 31 Oct 2007 23:43:19 +0100

On Wed, 31 Oct 2007 22:39:18 +0100, tomek wilicki wrote:

> jak mówiłem, ja to widziałem na własne oczy, Ty sobie coś w internecie
> przeczytałeś.

W jakim internecie? Czytałem normalny, opublikowany w przyzwoitym
czasopiśmie artykuł. To uogólnienia tworzą naukę, nie pojedyncze fakty.

> Na szczęście dla siebie, pacjenci mają swój rozum. Trawka akurat w dawkach
> skutecznych przy SM jest mniej więcej tak "psychoaktywna i uzależniająca"
> jak kawa (kawa ma więcej skutków ubocznych), a kosztuje chyba 1/1000 tego
> co leki oferowane przez neurologa.

A świstak siedzi i zawija.

> Naprawdę wierzysz, że łupież jest w spisku i znikł na złość firmom
> farmaceutycznym? Nie? To jak inaczej wytłumaczysz to, że dermatolodzy nie
> podają pacjentom chociaż do wypróbowania metody, która mi pomogła? Czemu
> musiałem męczyć się przez kilka lat, wydając kasę na kompletnie
> nieskuteczne preparaty?

Cóż - paranoja ma to do siebie, że trudno się leczy, a chory nie ma
poczucia choroby.

Przynajmniej wiem z kim rozmawiam :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)