O oglądaniu się za kobietami...

71. Data: 2003-09-12 13:33:39

Temat: Re: O oglądaniu się za kobietami...
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> jakbym na miejscu
> kobiety usłyszał, że do mojego męża jakaś laska puściła oczko czy
> też uśmiechnęła się zalotnie, to bym poczuł dumę, że to ja właśnie
> posiadam takiego fajnego i seksownego faceta :)
> Niestety kobiety myślą zupełnie inaczej i trzeba się z tym pogodzić,

Nie wszystkie :)
pzdr
agi

72. Data: 2003-09-12 13:35:23

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

margola & zielarz wrote:

> z innej nieco beczki: jak jakiś mijający mnie facet ładnie pachnie to jak
> lunatyk zataczam półobrót, idę za nim i wdycham, ach wdycham.

O to to to :)))
pzdr
agi

73. Data: 2003-09-12 13:42:32

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czyli jak sie obejrzysz za zgrabnym meskim tyleczkiem to absolutnie nie
> z powodu ladnego futeralu li i jedynie? ;)

Warto przy okazji sprawdzić, czy właściciel tyłeczka nie obejrzał się za
nami.
A nuż ... i jest jeszcze milej :-)))
Tak tylko radzę.

puchaty

74. Data: 2003-09-12 16:03:32

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )"
> Czyli jak sie obejrzysz za zgrabnym meskim tyleczkiem to absolutnie nie
> z powodu ladnego futeralu li i jedynie? ;)
Akurat za męskimi się nie oglądam, ale jeśli zamienimy na damskie to i owszem,
oglądam się za "ładnym futerałem", ale to, co mnie interesuje najbardziej
i to, co siedzi w mojej głowie w takiej chwili to pytania o więcej. O wszystkie
możliwe głupoty i nie głupoty. Co lubi, co myśli na taki a taki temat,
czy jest taka czy siaka itd.
Asia

75. Data: 2003-09-12 18:03:53

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> A czym on pachnie - ten członek zarządu?
> Bo też bym tak chciał... (z tym zarządem).

Olej zarząd! Miej pachnącego członka!!

Eulalka

ps. Czy można mieć wieksza goopafkę?

76. Data: 2003-09-12 19:01:14

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Eulalka widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Olej zarząd! Miej pachnącego członka!!

:-))) Np. członek o smaku miętowym!

> Czy można mieć wieksza goopafkę?

Można - postanowiłem umyć mu zęby:-)

puchaty

77. Data: 2003-09-12 19:02:41

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

78. Data: 2003-09-12 19:59:30

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Można - postanowiłem umyć mu zęby:-)

Puchaty, ja Ci dobrze radzę, Ty komputer też wywal.

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

79. Data: 2003-09-13 08:00:03

Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszło :)

Ja tez bym chcial.. :-)

Carel

80. Data: 2003-09-13 09:02:34

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margola & zielarz"
<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bjqmcb$js4$3@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
zastanowieniu
miłości i

> To o mnie ;)

Jesteś za mało męska na "męski ideał kultury...."

Pozdrawiam
Qwax

A kim nie chcielibyście byc?
Facet-dol-i jego konsekwencje
Czyj(a) mąż (żona) w Iraku?
Aborcja
Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...