Re: O potrzebie umiaru (być może OT)

From: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: O potrzebie umiaru (być może OT)
Date: Tue, 06 May 2003 16:01:23 +0200

Witam

Pamiętnego dnia Mon, 05 May 2003 14:46:48 GMT, "Jeremy Pool"
<j...@p...com> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Kończąc (mam nadzieję, że ostatecznie, bo wystarczająco dużo
>nawącham się tego przy kolonoskopiach) "dyskusję" z niejakim dradamem
>pragnę podziękować tym, którzy pisali na priva. Koledzy - nie zgadzam
>się z wami, że trzeba tego typa ignorować.

Skoro "odpowiadasz" publicznie osobom piszacym Ci na priv - to moze
choc wymien ich imiennie - chyba nie wstydza sie swoich rad? Bo tak
sie sklada ze np. ja nie wierze Ci ze byli "koledzy" ze srodowiska
lekarskiego (a wiec majacy o rozeznanie w tematyce) ktorzy takiej rady
Ci udzielili (ignoruj tego typa) - a Ty jedynie dodajesz "autorytetu"
swoim slowom zaczynajac swoj post w ten sposob sugerujac ze caly tlum
ludzi stoi po Twojej stronie. Wiele razy z takim czyms sie spotykalam
i osobiscie tego bardzo nie lubie.

Akurat dradam wiele madrego pisze, wielu osobom pomogl i to bardzo
kompetentnie. Ty z kolei zachowujesz sie jak rozkapryszone dziecko z
kompleksami - on jest madrzejszy ode mnie (ma lepsze zabawki) ale mu
dogryze i zgnebie a zabawki opluje. Troszke nie bardzo Ci to wychodzi
i niesmak pozostaje. Spory.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu