O szczęściu

201. Data: 2010-06-12 14:27:47

Temat: Re: O szczęściu
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-12 09:40, Ghost pisze:

> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Nawet jesli nie bedzie w tym zadnego sensu, celu?

No cóż, wszelkiego rodzaju teorie to pole do polemiki.

> Uhm, dylatacja czasu to tez pewnie wymysly naukowcow i Ty wiesz lepiej
> (bo swoje przezyles).

Jasne. Z jednym ale - socjologia i psychologia to nie nauki ścisłe - tu
nie można wiedzieć lepiej. Istnieje tylko większe prawdopodobieństwo.

202. Data: 2010-06-12 14:29:25

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-12 10:26, Panslavista pisze:
> "kiwiko"<k...@o...pl> wrote in message

> Ha! Kochać mogą tylko mężczyźni. Kobiety to bezduszne stworzenia, kradnące
> często dzieci ojcom.

Nieprawda - potrafią.. i zaprawdę powiadam ci Panslav - nie ma nic
piękniejszego na świecie niż miłość kobiety.

203. Data: 2010-06-12 14:30:44

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-12 09:58, kiwiko pisze:
> [...]
> Ty mówisz o fascynacji. I to może się zdarzyć każdemu z każdym.
> ja mówię o miłości i nie może to być z byle kim

Miłość to właśnie fascynacja. No bo kochamy drugą osobę za coś, - za
urodę, szpetotę, dobroć, zło, wyrozumiałość, albo jej brak itd itp. -
jednym słowem za coś czym nas fascynuje.. Jednak po dłuższym przebywaniu
razem wszystko to (w większości przypadków) powszednieje, mija i pojawia
się nuda. Pół biedy gdy partnerzy są już starsi, wtedy związek może
przetrwać, ale już nie z miłości tylko z przyzwyczajenia, takich samych
zainteresowań, ze strachu przed samotną starością itd.

Zazdroszczę Ikselkowemu mężowi właśnie takiej kobiety jak Ona. Takiej
potrafiącej kochać po tylu latach razem przeżytych.

204. Data: 2010-06-12 15:18:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jadrys" <C...@y...com> wrote in message news:hv05k2$9qo$2@news.onet.pl...

> Nieprawda - potrafią.. i zaprawdę powiadam ci Panslav - nie ma nic
> piękniejszego na świecie niż miłość kobiety.

To jest iluzja spowodowana lepszym lub gorszym odziaływaniem na psyche i
anime mężczyzny.

205. Data: 2010-06-12 15:22:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, wszelkiego rodzaju teorie to pole do polemiki.

Widzisz, klopot w tym, ze Tatarkiewicz nie jest ani socjologiem, ani
psychologiem (nie wiem jak slabe trzeba miec wyksztalcenie, by tego nie
wiedziec). Nie przedstawial tez w rzeczonej ksiazce zadnej teorii.

> Jasne. Z jednym ale - socjologia i psychologia to nie nauki ścisłe - tu
> nie można wiedzieć lepiej. Istnieje tylko większe prawdopodobieństwo.

Łał, o filozofii teorii naukowych musisz jeszce dużo poczytać, ale sądze, ze
Ci sie nie bedzie chcialo, ze wzgledu na "swoje przezyles".

206. Data: 2010-06-12 15:24:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zazdroszczę Ikselkowemu mężowi właśnie takiej kobiety jak Ona. Takiej
> potrafiącej kochać po tylu latach razem przeżytych.

Cos Ci podpowiem, bo widze, ze zycie niewiele Cie nauczylo. Jesli ktos cos
pisze, to najpewniejsze jest, ze on to pisze - niekoniecznie zachodzi to, o
czym pisze.

207. Data: 2010-06-12 15:25:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Jadrys" <C...@y...com> wrote in message

> To jest iluzja spowodowana lepszym lub gorszym odziaływaniem na psyche i
> anime mężczyzny.

I vice versa.

208. Data: 2010-06-12 15:41:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

no to masz przerąbane ;) bo drugiej takiej nie ma

Myślę, że znasz to wszystko z własnego doświadczenia, zwłaszcza tą nudę ;)
wybacz, ale jakoś inaczej to widzisz. Najpierw jest obustronna fascynacja,
potem miłość czyli radość, odpowiedzialność, troska i wyrozumiałość. Bez
tego nie da się dożyć razem do szczęśliwej starości.
Są jeszcze układy zawarte by żyło się łatwiej i wygodniej z grafikiem nie
tylko dotyczącym zmywania. Wtedy ważne jest co z tego mamy dla siebie. I jak
jest tego dużo to może warto tak żyć.
Może jesteś księciem z bajki i czekasz, aż pojawi się księżniczka, która
poda Ci to wszystko na tacy?
;)

kiwiko

209. Data: 2010-06-12 15:44:43

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pisze, to najpewniejsze jest, ze on to pisze - niekoniecznie zachodzi to,
ale wcale nie jest powiedziane, że to wszystko fantazja

kiwiko

210. Data: 2010-06-12 17:04:14

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> ale wcale nie jest powiedziane, że to wszystko fantazja

Że prawda też nie.
Wiesz... jak ktoś jest kochany i akceptowany w realu, zwykle jest też
akceptowany w usenecie. Nie musi wtedy nikomu udowadniać, jaki jest fajny.
Jeżeli jednak ma potrzebę pisania otwartym tekstem "jestem fajny,
wszyscy mnie lubią, Wy nie musicie" to ma z tym widać jakiś problem.

Inne kobiety tu piszące też zwykle mają mężczyzn, których kochają wiele
lat i które są przez nich kochane - jakoś nikt się tym specjalnie nie
afiszuje.

E.

Kultura medialna
HM...
Jak tam?
czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Re: