Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...]

From: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i
dzieci...]
Date: Fri, 20 Jan 2006 14:13:18 +0100

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dqqlg4$2s2b$1@news.mm.pl...
> W wiadomości <news:dqqegj$hgv$1@news.onet.pl>

> A odmowa zabrania ze sobą dziecka na całonocną imprezę jest niemal
> równoznaczna z zostawieniem go w Domu Dziecka :>

A Dziecko było zaproszone? Nic nie musisz mu odmawiać jak nie było. Zupełnie
nie widzę związku, no chyba, że to w kontekście znęcania się nad dziećmi
zostawiasz dziecko samo bez jedzenia i bez picia na całą dobę - wtedy to
nawet gorzej niż w Domu dziecka, ale może nie odwracajmy obie kota ogonem.

> Asiu, nie przesadzasz? Chyba nikt nie miał na myśli zamykania dziecka na
> klucz w jego pokoju, lecz zwykłą prośbę/polecenie "nie przeszkadzaj nam w
> naszej rozmowie, najlepiej byłoby, gdybyś poszedł do swojego pokoju, bo
(na
> przykład) tu poruszamy tematy, o których wolelibyśmy porozmawiać sami".

Jeśli to nie przeszkadzaj trwa od 18 do 1 w nocy i nikt dziecka spać w
międzyczasie nie położył, to chyba jednak nie przesadzam.

> Wiesz, ja nawet męża wyganiam, gdy przychodzi do mnie koleżanka w celu
> wylania swoich żali. Jakoś nie wydaje mi się dziwne to, że ani ja, ani ona
> nie mamy ochoty na babskie ploty w jego towarzystwie.

1. Mąż jest dorosły
2. Powinien sam wyjść, dziwne jest, że musisz go wyganiać.

> A od kiedy to uzasadniona odmowa lub takiż nakaz zrobienia czegoś jest
> znęcaniem się psychicznym?

Uzasadniona odmowa nie jest, ale nakaz siedzenia w pokoju jak w domu są
goście jest bzdurny.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl