Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)

Data: 2010-09-16 09:11:28
Temat: Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

news:1iea1hpjomy0i$.sdbpm97hmcpz.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 14 Sep 2010 07:59:35 -0700 (PDT), Damian Kołkowski napisał(a):

O matko, jakiś hipochondryk???
To, że antybiotyki nie ruszyły wirusów, to normalne.
Ale przy infekcjach wirusowych prawie automatycznie zjawiają się nadkażenia
bakteryjne (osłabienie organizmu) i stąd ten antybiotyk.
Antybiotyk na paciorkowce (angina), więc statystycznie ( :-) ) wybór
słuszny. Pytanie tylko, czy Pan zadbał o bakterie jelitowe, więc o swoja
odporność i skuteczną walkę z wirusami.

A poza tym nie jestem lekarzem, tylko plączę się dookoła diagnostyki, więc
proszę....się odklintamycynowac :-)

MK