OFERTA

31. Data: 2009-12-03 11:02:09

Temat: Re: OFERTA
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:qriqumjw3k44$.1r71lhtw8j3x2.dlg@40tude.net...

> I oto dlaczego nie spotkałeś prawdziwej kobiety.
> Z takim stosunkiem do kobiet nie spotyka się TEJ.
>

> --
>
> Ikselka.

Ikselko,

Jasne, że nie TEJ, tylko chyba raczej TEGO :D:D:D
Albo kogóś zwanego "trzecią płcią" :D :D :D

Pozdrowionka
Magda

32. Data: 2009-12-03 11:05:02

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy opłata zwrotna za użycie - jakie tam kary ;-)
> --
>
> Ikselka.

Prawusku, a przewidziałeś odpowiedzialność materialna za źle wykonaną
"pracę" :D:D:D

Wiesz, chęci masz i to wielkie, ale co z Twoimi możliwościami? ;P

Pozdrawiam
Magda

33. Data: 2009-12-03 11:13:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Iron Lady... ze zgubionym kluczykiem :D

Jezu! Jakie nieszczęście! =:o

michał

34. Data: 2009-12-03 11:14:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Guzik, nie byłam pewna i sprawdziłam w słowniku, MK

Hm, ale akurat teraz to XL ma rację - ojcostwa.
Pewnie z przymiotnikiem Ci się pomyliło - ojcowski.

Ewa

35. Data: 2009-12-03 11:20:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> I oto dlaczego nie spotkałeś prawdziwej kobiety.
> Z takim stosunkiem do kobiet nie spotyka się TEJ.

Nie ma TAKIEJ, niestety...

36. Data: 2009-12-03 11:21:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Ikselko,
>
> Jasne, że nie TEJ, tylko chyba raczej TEGO :D:D:D
> Albo kogóś zwanego "trzecią płcią" :D :D :D
>
> Pozdrowionka
> Magda

Wypraszam sobie - nie mam odchyłek.

37. Data: 2009-12-03 11:22:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No, ale jeśli znajdzie ofertobiorczynię, to tak czy tak coś z(a)robi -
> minimum jeden milionik pewny, w zależności od rezultatu :-PPP
>

> --
>
> Ikselka.

Starsi maja talent do synów, to córka staje się ślepą kurą...

38. Data: 2009-12-03 11:23:21

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Wypraszam sobie - nie mam odchyłek.

Każdy ma :D

39. Data: 2009-12-03 11:23:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Ale ty marudna jesteś:
> ojcowski <należący do ojca, dotyczący ojca, właściwy ojcu - mężczyźnie
> mającemu dzieci; ojcowy>

Vilarku, ale "ojcowski" to nie to samo co "ojcostwo". ;)

BTW To jedna z najupierdliwszych pułapek naszego języka. Mnie zawsze
uczono, że jak w jakimś derywacie jest -w- to już ma zostać, a to jednak
się nie sprawdza.

Ewa

40. Data: 2009-12-03 11:23:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
c.googlegroups.com...
On 3 Gru, 11:06, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> minimum jeden milionik pewny, w zależności od rezultatu :-PPP

Proponuje ofertobiorczyni wpisac do zlecenia kary umowne za brak

Powtórki mozliwe - opłata za rezultat - zawinkulowanan na koncie... :-)))

Stalker, to juz nawet nie jest straszny, tylko zdziwaczaly
dziadunio...

Jak tu się nie zgodzić?!
Czy Hebrajczycy znowu zapłacą?
Złośliwość rzeczy martwych.