OFERTA

71. Data: 2009-12-03 12:46:29

Temat: Re: OFERTA
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Same łuki Karwowskiego w domu zamiast drzwi, to do dupy rozwiązanie. :)

Chociaż zasłonka z koraliczków by się przydała ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

72. Data: 2009-12-03 12:48:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> W młodości otwierałem wszystkie zamknięte zamki, teraz nie muszę
> wyważać drzwi otwartych. :-))))))

Same łuki Karwowskiego w domu zamiast drzwi, to do dupy rozwiązanie. :)

michał

73. Data: 2009-12-03 13:00:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Może dlatego, że starsi są ślepi i przypisują tych synów sobie ;-ppp

Na odległość >> 30 cm mogę być strzelcem wyborowym. Bliżej używam okularów,
nawet lornetkowych, co za wygoda dla kobiet, kiedy zdejmę okulary - nie
widać piegów, pajączków, zmarszczek itb

74. Data: 2009-12-03 13:02:12

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Rodzicielka?

W życiu! Inny, ale nie będę się chwalić. ;P

75. Data: 2009-12-03 13:02:14

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Czy rozumiesz, o czym piszę? Piszę o dzieciach z nieprawego łoża. No,
> chyba, ze w Twojej ofercie jest ukryta opcja - ślub :->
> --
>
> Ikselka.

Bastard królewski / hrabiowski - nie było to wstydliwe...
To nie bękart czy bęś..... chłopski.

76. Data: 2009-12-03 13:03:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
d.googlegroups.com...
On 3 Gru, 13:23, XL <i...@g...pl> wrote:

> Czy rozumiesz, o czym piszę? Piszę o dzieciach z nieprawego łoża. No,
> chyba, ze w Twojej ofercie jest ukryta opcja - ślub :->
> [...]

ŚluP ;) odpada... nie potrzebuję garba na plecy ;) ;D
___
Iza

Jedz majonez szkielecki...

77. Data: 2009-12-03 13:05:31

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
On 3 Gru, 13:23, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Ikselka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

ŚluP ;) odpada... nie potrzebuję garba na plecy ;) ;D

O kufia....
Czyli w myśl zasady, że "chłop w chałupie to wrzód na ....." ?

Matko, to ile kobiet na świecie jest garbatych :D
hahaha
Dobra Iza, bardzo dobre.
Uchachałam się po pachy :D

A ilu fajnych facetów ma garba w postaci wrednej, albo pokracznej
małżonki......

Buźka
Magda

78. Data: 2009-12-03 13:06:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Chociaż zasłonka z koraliczków by się przydała ;)

abo łoże z baldachimem:
http://www.meblekute.pl/data/katalog/image_118365204
5645.jpg

79. Data: 2009-12-03 13:06:42

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem Prawuskiem.
> --
>
> Ikselka.

Fucktycznie :P

Sorki Ikselko :*

80. Data: 2009-12-03 13:06:49

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 14:02, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:hf8a3a$dtj$1@atlantis.news.neostrada.
pl...

..

.

..

> W życiu! Inny, ale nie będę się chwalić. ;P- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ja tu kluski lepie a Ty mi dawcę przekabacasz...wredna
pseudoprzyjaciólko :-|
Nie no...tak być nie może...
___
Iza