OMLET

1. Data: 2005-08-31 12:46:16

Temat: OMLET
Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Mogłabym prosić o różne przepisy na Omlety???

Pozdrawiam i z góry dziękuję

2. Data: 2005-09-01 07:26:19

Temat: Re: OMLET
Od: "Pin&Mar" <pi23atWp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !!!
> Mogłabym prosić o różne przepisy na Omlety???
>
> Pozdrawiam i z góry dziękuję

2 jajka (wbic bez skorupki :) zartowalem)
mleko ,maka
sol ,pieprz ,szczypta wegety
jakas wedlinka ,cebulka
ser zolty

jajka rozbic dodac maki i mleka ,tak aby ciasto mialo lekko gestrza
konsystecje
niz na nalesniki .
dodac troche soli i pieprzu do wyostrzenia smaku i ozgrozo...
..szczypte wegety .
zanim wywalisz to wszystko na patelnie ,zesmaznaz na niej pokrojona drobno
poledwice i cebulke (cebulke tylko zeszklic)
potem ciasto
obsmaz z dwoch stron i polz ztarty ser.
przykryj pokryweczka i czekaj az sie rozpusci.
btw
sermozesz przyprawic jakimis ziolami.

czasami jak mi sie chce to dodaje na (przed tym serem)obrane ze skorki
pomidory

pozdrawiam
Michal

ps nie jestem dobry w podawaniu rzepisow ,wiec jakby cos bylo niezrozumiale
to przepraszam.

3. Data: 2005-09-01 07:58:48

Od: "Darek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robie zwykły prosty omlet 2 jajka wybite do miseczkli z dodatkiem soli i
pieprzu,dodatki do wyboru,salami,papryka, moze tez byc szpinak jak ktos
lubi,pieczarki,pomidory,z reguly to co jest w lodówce,składniki podsmazam
wylewam roztrzepane jajka lekko mieszam do sciecia jajek posypuje tartym
serem i na chwile do rozgrzanego piekarnika lub opiekacza zeby serek sie
roztopil wychodzi lekko puszysty omlet smacznego

do czego uzywac gar zeliwny?
Chałwa - troche inna.
Zupa kurkowa z kuchni Sowy [P]
sosy i dipy (impreza przy grillu) - Znacie przepisy?
Zapalarka w kuchni gazowej ARDO