Re: ###OT

From: "siwa" <s...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: ###OT
Date: Tue, 15 Jan 2002 14:58:17 +0100

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

| To,
| czy lepsze są męśnie na brzuchu, czy tłuszcz, to jest sprawa dyskusji i
| zachowania proporcji.

Jakie mogą być zalety tłuszczu na brzuchu?
Bo ilość ochronna musi byc potężna.
W dobie centralnego ogrzewania i stosowania powszechnie odzieży ochrona
termiczna też odpada... zatem mechaniczna...
Znasz jakiegoś grubasa któremu to słuzy?

| U kobiet wolę kilka milimetrów tłuszczyku na brzuchu,
| niż gołe mięśnie. :-)

Te kilka milimetrów ma szcególne działanie ochronne zapewne.

| Zresztą fascynacja mięśniami znamionuje pewną klasę ludzi zwanych
| "mięśniakami". W przyrodzie jest zawsze "coś za coś".
| Rozwój mięśni dzieje się kosztem niedorozwoju innych organów.

Jaaasne.
Nie mówimy o karmieniu się sterydami, ale o zwyczajnej aktywności fizycznej,
pozwalającej zachować formę i zlikwidować tłuszcz.
Myślisz, że jak jeżdżę rowerem do pracy to mi np. nerki uszkadza? Albo mózg
mi zanika? Może powinnam zamiast jechać na narty posiedzieć przed
telewizorem? Jeszcze rozwinę mięśnie kosztem innych organów!!

siwa