Dla pań - kuracja hormonalna zabija (link)

31. Data: 2003-02-13 15:10:53

Temat: Re: Dla pań - kuracja hormonalna zabija (link)
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> wrote in message
news:b2g2ij$1pl$1@korweta.task.gda.pl...

> Nie wiem ile to lat liczy sobie Twoja zona, ale zakladam ze przynajmniej
60
> jezeli twierdzisz ze odrzucenie wszelkich homonalnych srodkow przyniosło
> takie szczesliwe efekty?

Uzywanie srodkow hormonalnych kompletnie zablokowalo u niej chec do "zycia i
wspolzycia". Miala tez inne dolegliwosci.

Obecnie stosujemy odmiane kalendarzyka + prezerwatywy jako dodatkowe
zabezpieczenie i jest ok.
A poltorej tygodnia abstynencji w miesiacu robi tylko dobrze naszemu
zwiazkowi ...
Choc moze jest to tylko moje subiektywne odczucie ... :-)

32. Data: 2003-02-13 15:30:23

Temat: OT
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b2gbu6$nud$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...

> Zwlaszcza w kontekscie legalizacji adopcji dzieci przez pary homoseksualne ?

I co zaczynamy dyskusje na temat tego czy pozwolic czy nie?
OK. Jestem za pozwoleniem.

Pedofile dzialaja niezgodnie z prawem - bo zmuszaja do pewnych rzeczy
osoby od nich zalezne, slabsze itp. A jak nie zmuszaja to najczesciej
mowa jest o osobach, ktore w swietle prawa samodzielne nie sa.
Tak samo gwalt homoseksualny jest gwaltem. Ale dobrowolna chec obu stron
na wspolny zwiazek nie niesie nic zlego.

Podobnie prespektywa posiadania kochajacej adopcyjnej rodziny w ktorej
jest dwu tatusiow lub mam jest lepsza niz spedzenie dziecinstwa w domu
dziecka.

Tyle, ze spoleczenstwo odrzucajac pary homoseksualne jako rodziny
jednoczesnie z automatu dyskryminuja takie dzieci.

> Ja wiem ze "poprawne myslenie" jest bezpieczniejsze, bo nikt nie zarzuci Ci
> ze jestes oszolomem.

Mozna "myslec poprawnie", albo mozna po prostu myslec :) I to ze ma sie
poglady w czesci, czy wiekszosci zgodne z "poprawnym mysleniem" nie
oznaczaja ze nie ma sie do nich przekonania.

> Ale grupy dyskusyjne to nie towarzystwo wzajemnej adoracji.
> Mam prawo do wlasnego zdania i zamierzam go bronic ....

Masz prawo do wlasnego zdania. A inni maja prawo Twoje zdanie uwazac za
nie do przyjecia.

K.

33. Data: 2003-02-13 15:33:49

Temat: Re: OT
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co zaczynamy dyskusje na temat tego czy pozwolic czy nie?

To zmieńcie temat i wątek i zarezerwujcie dużo czasu ;)
Asia

34. Data: 2003-02-13 15:42:55

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon"
> Chcesz powiedziec ze jak mamusia biega co 2 dni do USG, bo chce sprawdzixc
> czy synusiowi widac juz koniuszek, to nie ma wplywu na plod ?
Po co przerysowujesz? Możesz rozmawiać normalnie?
Nie, chcę powiedzieć że nikt co dwa dni nie idzie na usg choćby dlatego bo
państwowo kolejki
każą czekać dużo dłużej i nikt skierowania takiego nie wyda a prywatnie
kosztowałoby to
około 180 wizyt * około 50 złotych (lub więcej) czyli 9 tysięcy ;)) Na usg
chodzi się
co miesiąc lub rzadziej (lub częsciej jeśli są wskazania) i jeśli masz
wątpliwości
czy to niebezpieczne porozmawiaj z lekarzem o specjalizacji ultrasonograficznej
i przejdzie Ci.

> Zwlaszcza w kontekscie legalizacji adopcji dzieci przez pary homoseksualne ?
Jak wyżej - nie schodź z normalnej drogi dyskusji. Te cytaty nie pojawiły się w
kontekście
rozmowy o legalizacji adopcji tylko coming outu dorastających w rodzinach HETERO
dzieci.
Asia

35. Data: 2003-02-13 15:44:15

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> I co zaczynamy dyskusje na temat tego czy pozwolic czy nie?
> OK. Jestem za pozwoleniem.
>
> Pedofile dzialaja niezgodnie z prawem - bo zmuszaja do pewnych rzeczy
> osoby od nich zalezne, slabsze itp.

A jesli dziecko bedzie sie chcialo przytulic do takiego "tatusia" z wlasnej
woli - to co - zmuszanie czy nie ?
Rozmawiamy o patologii czlowieku.

> A jak nie zmuszaja to najczesciej
> mowa jest o osobach, ktore w swietle prawa samodzielne nie sa.
> Tak samo gwalt homoseksualny jest gwaltem. Ale dobrowolna chec obu stron
> na wspolny zwiazek nie niesie nic zlego.

Z mojego punktu widzenia to zwykla patologia. Na dodatek niosaca ze soba
falszywe wzorce.
Chociaz ok - zgadzam sie, moga byc inne punkty widzenia i inne normy
etyczne.
Rzecz jest bardzo wzgledna.

> Podobnie prespektywa posiadania kochajacej adopcyjnej rodziny w ktorej
> jest dwu tatusiow lub mam jest lepsza niz spedzenie dziecinstwa w domu
> dziecka.

Wiesz -zastanawialnym sie. Chyba jednak z dwojga zlego nie chcialbym byc
wychowywany przez dwoch "tatusiow".
Dwoch obcych facetow na dodatek homoseksualisci .... brrr ... ciarki mnie
przechodza - Ciebie nie ?
Na dodatek gdybym trafil na spolke pederastow to mialbym naprawde
przechlapane ...

> Tyle, ze spoleczenstwo odrzucajac pary homoseksualne jako rodziny
> jednoczesnie z automatu dyskryminuja takie dzieci.

IMHO raczej chroni przed jeszcze gorszym wypaczeniem charakteru, niz moglby
spowodowac brak rodzicow.
Domy dziecka to wszedzie na swiecie juz przezytek. Rodzinne domy dziecka sa
duzo tansze i naturalniejsze.
Jednakze u nas domy dziecka sie kultywuje ze wzgledu na nacisk srodowiska
zwiazanych z nimi pedagogow.

> [...]
> poglady w czesci, czy wiekszosci zgodne z "poprawnym mysleniem" nie
> oznaczaja ze nie ma sie do nich przekonania.

No to pomysl przez chwile i zastanow sie, do czego doprowadzi nas erozja
obyczajow.
Drzewiej to juz sie zdazalo ...

I nawzajem :-)

36. Data: 2003-02-13 15:44:44

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS"
> około 180
Przepraszam, 140 * 50 czyli jedyne 7 tysięcy złotych ;)
Asia

37. Data: 2003-02-13 15:59:29

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
masz
> wątpliwości
> czy to niebezpieczne porozmawiaj z lekarzem o specjalizacji

Dodam jeszcze że w ostatnich "Wysokich Obcasach" był artykuł o tym jak
dzięki badaniom USG udaje się wykryś u płodu skomplikowaną wadę serca,
przedsiewziąć odpowiednie środki i potem skutecznie tą wadę serca
leczyć.
Opowiadała kobieta u której synka zrobione w odpowiednim czasie USG tą
wadę wykryło.
Synek ma już teraz 10 miesiecy, jest po dwóch operacjach i rozwija sie
normalnie.
Gdyby tego w pore nie wykryto, po prostu by umarł 4-5 dni po porodzie.

Polecano kobietom cieżarnym zrobic koniecznie USG trzykrotnie w czasie
ciąży (podawano co wtedy jest u płodu badane).

Jak znajdę link - to podrzucę.

Pozdrowienia.

Basia

38. Data: 2003-02-13 16:48:55

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czasie
> ciąży (podawano co wtedy jest u płodu badane).

Oto link do tego artykułu :

http://www2.gazeta.pl/obcasy/1,25364,1310817.html

Pozdrowienia.

Basia

39. Data: 2003-02-13 17:50:55

Temat: Odp: OT
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]
> normalnie.
> Gdyby tego w pore nie wykryto, po prostu by umarł 4-5 dni po porodzie.

To prawda, ale też badanie ultrasonograficzne płodu jest jednym z
podejrzanyh o powodowanie mikrouszkodzeń mózgu, które prowadzą do dysleksji.
Tak naprawdę nie wiadomo, czy USG płodu jest szkodliwe, czy nie, wiadomo
tylko że jest doskonałym narzędziem diagnostycznym.

Natomiast na pewno wiem, że moje dziecko podczas badania wierzgało na
wszystkie strony i staralo sie jak najprędzej uciec z miejsca, w którym
pojawiła się na brzuchu kulka. Czyli nie podobało mu się to badanie. Kilka
moich kolezanek też opowiadało o podobnych zachowaniach ich dzieci.
Oczywiscie robiłyśmy USG, bo tak zalecano.

boniedydy

40. Data: 2003-02-13 17:52:38

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Tyle, ze spoleczenstwo odrzucajac pary homoseksualne jako rodziny
> jednoczesnie z automatu dyskryminuja takie dzieci.

No własnie, i między innymi dlatego jestem przeciwna adopcji dzieci przez
pary seksualne. Po co z rozmysłem wystawiać dzieci na dyskryminację? I tak
już zbyt wiele przeszły.

boniedydy

[OT] No to ja sie pozegnam...
tyle tych dlaczego, dylematów.....
Re: juz po rozmowie z tata...
juz po rozmowie z tata...
dlaczego ja nie odchodze..choc moze to zrobie