Re: OT: Kilka przemyslen, bylo:Re: ;o))

Data: 2002-09-19 19:47:11
Temat: Re: OT: Kilka przemyslen, bylo:Re: ;o))
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

Użytkownik "Kamila Kamaszewska" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D8A1633.3159A7E0@poczta.onet.pl...

> - jestesmy jedyna grupa, dzieki ktorej mozna przytyc..,

To prawda ;-)

ALE OCZYWISCIE Z
> TAAAKIM USMIECHEM ;o))))))

I to tez prawda :-))

> Ps.: Ja tez chce na basen!!!

Kamila mowie Ci, dzis to dopiero bylo swietnie :-))) Wlasnie wrocilam.
Plywalam przez ponad godzine. Mialam do wykonania tyle cwiczen zadanych
przez ratownika, ze nie zauwazylam kiedy ta godzina minela. Cudownie plywa
sie pod woda, tak nisko przy dnie, kiedy widzisz wszystko tak wyraznie i
przestajesz sie bac, bo nagle zaczynasz panowac nad wlasnym cialem, oddechem
i tym wszystkim wokolo :-)) Po prostu genialne!

Pozdrawiam

Marzenna

BTW zeby bylo choc troche nie OT, to wlasnie ide zaparzyc sobie herbatke
Pu-Erh. Nie wiem czy pomaga przy chudnieciu, ale na pewno lubi ja moja
watroba :-)