Re: ###OT Na zakończenie_ Jak rozpoznać sektę

Data: 2002-01-15 09:26:43
Temat: Re: ###OT Na zakończenie_ Jak rozpoznać sektę
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl>

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a20q8c$ek5$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> te
>
> [Przeczytałam. A Ty, przeczytałeś?
> Znasz problem zarówno sekt, jak i DO na tyle dobrze, by odpowiadać na te
> pytania? Jeżeli chcesz możemy podyskutować na ten temat, chociaż nie jestem
> pewna, czy " diety a sekty" mieści się w zakresie tej grupy, ale co tam -
> pierwsza sprawa: wskaż środki przymusu stosowane przez Kwasniewskiego.]

Oki to zrobimy tak ja napisze ktore punkty, moim zdaniem
wystepuja w calym tym ruchu optymalnym, a ktore nie:
1,2,3,4,5,6,7,9,10,12,13,17,18 tak
8,11,14,15 nie
Dla mnie to jednak duzo.

> Mnie tez tropiciele sekt zle sie kojarza.
>
> [Obłąkańcy znajdą się wszędzie, na górze, na dole, na drugim końcu świata, w
> elicie, w plebsie, wśród wegetarian, optymalnych i tych co nie opowiadają
> sie ani za konkretnym spsoobem zywienia, ani za żadną ideologią.]

Tak jest, swiete slowa.

> [Co dokłądnie masz na myśli i dlaczego uważasz że brakuje mi dystansu - skąd
> w ogóle czerpiesz informacje na ten mojego dystansu lub jego braku?]

A to przepraszam bardzo, wzialem Cie za Optymalna.

> [A mnie ideologia nie interesuje. Dieta, za to, ciekawi bardzo.]

Mozna miec takie podejscie.
Mnie natomiast interesuje ideologia - mysle ze nie widzisz w tym
nic zlego?

> [Ja nie za bardzo rozumiem ten front ataku na dietę. Z tego co widzę nikt

Ale powiedz czy ja atakuje diete czy filozfie?

> nie atakuje np. wegetarian ze względu na słowa jakiegoś jednego
> wegetarianina - dyskusje raczej tyczą idei diety. Ciekawe dlaczego atakuje
> się optymalnych za poglaądy polityczne Kwaśniewskiego.

Tylko ze dieta vege nie jest nazywana np.: 'Dieta Kowalskiego'.
Gdy widze nowa diete, ktora jest diametralnie inna od mojej
to chyba mam prawo sie zainteresowac. A jezeli dodatkowo
nazywa sie ja dieta dr X, to rowniez interesuje mnie co to za
osoba.

> Jak dla mnie to zbyt
> prymitywne uproszczenie - i bardzo wygodne, wystarczy psioczyć i wyśmiewać a
> nie trzeba nic się przy tym nowego nauczyć.

Tu nie wiem czy to jest skierowane bezposrednio do mnie,
czy ogolna uwaga?

DO przydali by sie reformatorzy.
Moze jakis zbuntowany uczen 'doktora'?
Odrzucenie ideologii a nawet potepienie jej, i spokojna
praca nad dieta. Jak myslisz?

pozdrawiam Chaciur

ps: Usmiechnij sie Izo! To co nazywamy zyciem moze byc piekne.