Re: OT Odp: tatus i synek kontra mama

Data: 2002-04-09 12:26:08
Temat: Re: OT Odp: tatus i synek kontra mama
Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM>

> Janka zaczęła spędzać weekendy u dziadków zanim skończyła 2 lata. Jeździ
do
> nich często, ale po powrocie zachowuje się jak zwykle - czyli nie sprawia
> żadnych "problemów wychowawczych".
> Ol.

Ale ja będę zostawiała córkę u mamy codziennie na 8 godz. i tak mi
trochę..... Jednak wiem, że moja mama jest osobą godną zaufania, dziecku
pozwala na prawie wszystko ale jest to prawdopodobnie spowodowane tym, ze
widzi ją rzadko (raz na tydzień lub dwa). Fajną mam mamę i tyle:)
Pozdrawiam serdecznie!
Wanda