Re: [OT?] Pytanie o TVN-Style

Data: 2005-11-05 11:44:57
Temat: Re: [OT?] Pytanie o TVN-Style
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 2 listopada 2005 18:34 użytkownik
Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

> A mnie wkurza ten burdel jaki robi, grrhhh. Jakbym ja tak gotowała, to by
> mi się odechciało po pierwszym sprzątaniu :)

Oglądnęłam po raz pierwszy. Kocham tę kobietę!! :))
"Czerwone mięso nie kojarzy się z dietą, ale nie bądźmy takimi fanatyczkami"
"Dodaję tłuszcz, bo lubię go i uważam, że jest zdrowy"
"Gdybyście nie patrzyli, wylizałabym deskę" :))))))
Właśnie została moją idolką. Ja tez się zastanawiam, jakim sposobem zawsze
mam tyle garów do zmywania, nawet przy "jednogarnkowcach". I zdarza mi się
wylizywać deskę :)))). No i te jej teksty. :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947