Dania dla kobiety w ciazy

71. Data: 2007-11-28 07:03:20

Temat: Re: Dania dla kobiety w ciazy
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hm, problem z pamięcią? Pozwól, że ci przypomnę:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj zacząć dzień od łyżeczki lecytyny i stopniowo zwiększaj dawkę.
> I ze dwie godziny ruchu na świeżym powietrzu. Uszczęśliwisz siebie,
> zamieniając się w wiosenną eLkę a z biegiem czasu może nawet i w eMkę i
> eSkę a także uszczęśliwisz nas. Może trudno ci będzie w to uwierzyć,
> ale oprócz ciebie i twojego (jedynego?) wielbiciela istnieją na świecie
> inni ludzie. I też mają coś do powiedzenia!

Z uporem maniaka.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

72. Data: 2007-11-28 07:05:37

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka napisał(a):
> [...]
> i kiełbaski (ze względu na WWA) oraz przegryzki (chipsy precz!).
> Odradzam tanie słone orzeszki (mykotoksyny), sery pleśniowe i wędliny
> krojone w sklepie (Listeria), tatar wg własnej oceny zagrożenia
> (toksoplazmoza, Listeria i inne), kiepski majonez i surowe jaja
> (Salmonella) - też wg własnej zdroworozsądkowej oceny. Ale np. mleko
> lepiej pić to tłuste 3,2%, bo chude pozbawione jest witamin. Nie będę
> też rozpętywać wojny: masło vs. margaryna, to każdy sam musi rozsądzić
> po subiektywnej ocenie zagrożeń i korzyści.

Znowu pouczasz?
Najlepsze jest: "tatar według własnej oceny zagrożenia" oraz "kiepski
majonez" :-DDDD
Same konkrety.

73. Data: 2007-11-28 09:24:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Barwniki i aromaty - też. Ale o konserwantach wyraźnie słyszalam nawet
> ostatnio w TV - no, w tej chwili nie pomne nazwy programu.

Wierzysz we wszystko, co mówią w TiVi?

Qra

74. Data: 2007-11-28 09:29:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gregus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> proponuję zacząć od kupienia słownika

Może im aż tak bardzo nie smakować ;-)

Qra

75. Data: 2007-11-28 16:28:03

Od: "magaton" <magaton@ .pl> szukaj wiadomości tego autora

> To o mnie, czy coś źle zrozumiałam? ;-)

Jerzy pisze o rżnięciu!

magaton

76. Data: 2007-11-28 19:34:45

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

magaton pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jerzy pisze o rżnięciu!

Tia, któż tego w kuchni nie lubi robić.
;-)
pozdr. Jerzy

77. Data: 2007-11-28 19:42:35

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Bój się Boga, kobieto! Z uhatego, tego roztworu endo- i egzotoksyn w
> wodzie?! Dzieciom?!

No to już wiadomo skąd się biorą dzieci neostrady, nie mówiąc o tym, ze
24% dzieci w PL cierpi na raka przy EU normie 6%,
pozdr. Jerzy

78. Data: 2007-11-28 20:10:08

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Bój się Boga, kobieto! Z uhatego, tego roztworu endo- i egzotoksyn w
> wodzie?! Dzieciom?!

??? ;o)

Pzdr
Paweł

PS Ostatnio ktoś mi powiedział, że w UHT są konserwanty. No długo się po
podlodze turlałem za smiechu...

79. Data: 2007-11-28 20:42:49

Temat: Re: [OT] Re: Dania dla kobiety w ciazy -> serki
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości

> może spowodować, że z mleka strąci się czysta kazeina a cenny wapń
> odpłynie kanalizacją w kierunku morza (via najbliższa oczyszczalnia
> ścieków) zamiast do kości dwulatka, któremu mamusia radośnie serek (?)
> w zaciszu kuchennym samopierw zmajstrowała.

To jaki serek nadaje sie do dawania dzieciom? Tak serio i konkretnie
poproszę :-)
Ja wybieram Bielucha, ale może nie powinnam?
Przy okazji też :jakie jogurty (z tych kupnych).

:-) Monika (i 2 Dzieciaki vel Maszynki Jedząco-Brudzące)

80. Data: 2007-11-28 21:06:11

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eMonika napisał(a):
> [...]
> Przy okazji też :jakie jogurty (z tych kupnych).
>
> :-) Monika (i 2 Dzieciaki vel Maszynki Jedząco-Brudzące)

lemonka prawdę Ci powie - doczekasz się konkretów jak nic :-/

--

Co jeść?
Zupa z kasztanów
MAKARON