Re: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej

Data: 2006-11-29 17:36:52
Temat: Re: [OT] Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com>

Gosia Plitmik wrote:

> Słuchajcie, oswieccie mnie, co jest takiego cudownego w tej
> maszynie?Naprawde jest warta swojej ceny?no i gdzie kupujecie, te cudo?

Gosiu, od lat uzywam maszyn KitchenAid, i sa wspaniale. Kiedys mialam
Boscha, to zdechl przy pierwszym wiekszym chlebie. Cuisinart tez byl
marnawy. KitchenAid jest mikserem o profesjonalnej jakosci na rynek
ogolny. W wiekszosci restauracji (w USA) znajdziesz mikser KitchenAid, a
nie Cuisinart czy inne. Mnie odpowiada, bo jest to mocna maszyna, ktora
nie boi sie wiekszych ilosci ciasta, czy podwojnego chleba. Podczas
wyboru musisz zwrocic uwage na sile motoru - im wiekszy numer tym
lepiej. Jesli masz mozliwosc dokupienia dodatkowej misy to naprawde warto.
Dla porownania, spojrz tez na ceny przez www.amazon.com - z
przeliczeniem na euro moze byc taniej w USA, nawet z przesylka, dopoki
dolar stoi tak nisko. Np. najdrozszy, najmocniejszy Prof 600 kosztuje
$354.92 plus przesylka, co jest chyba duzo taniej niz 2170 zlotych, a
inne, mniejsze mozna dostac juz od $150, wiec chyba warto.
MB