Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "laura" <l...@l...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: OT - chleb
Date: Wed, 24 Apr 2002 01:20:28 +0200
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 43
Message-ID: <aa4q7k$976$1@sunsite.icm.edu.pl>
References: <a9m848$h2h$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <a9p4dg$p4q$1@sunsite.icm.edu.pl>
<a9te5c$dn$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
NNTP-Posting-Host: dial1659.wroclaw.dialog.net.pl
X-Trace: sunsite.icm.edu.pl 1019604021 9446 217.30.154.135 (23 Apr 2002 23:20:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Apr 2002 23:20:21 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-MSMail-Priority: Normal
X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.icm.edu.pl server.
X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.rodzina:9914
Ukryj nagłówki
Użytkownik didziak
> Uważam zatem, że Twoje zdanie na ten temat świadczy jedynie o
> przeroście własnej wartości w takim sklepie... "rozp**** ale ich
> jeszcze op****, bo się nie uśmiechają mówiąc 'no problem' " :->
> Pozdrawiam z życzeniami odrobiny samokrytyki i wyrozumiałości
> wobec innych,
Rady nie od parady ;)
A wiec po pierwsze: idac na zakupy do sklepu mam prawo poruszac sie po tym
sklepie swobodnie, a nie miec oczu dookola glowy i uwazac, czy ruch
powietrza po moim przejsciu nie zwali niechlujnie ulozonego towaru.
Po drugie: nie ma nic lepszego niz autentyczne poczucie wlasnej wartosci i
szacunek dla siebie. Tylko wtedy jestes w stanie postrzegac innych jako
wartosciowych ludzi i ich szanowac. jak wewnatrz, tak na zewnatrz. Znasz to?
Madre i do tego dziala. Autentycznego poczucia wlasnej wartosci nie myl z
nadrabianiem barku tegowoz arogancja.
Po trzecie: jest takie stare powiedzenie, ktore moze pamietasz: klient nasz
pan. Jezeli mialbys wlasna firme lub Twoje zarobki zalezalby od obrotow
firmy, to raczej nie napisalbys tego co powyzej. Wiedzialbys, ze dobre
zdanie o firmie powtorzy 1 osoba, a zle - 9. Jezeli bede warczec, to pojda
do konkurancji. Boszsz... o czym ja pisze? W jakim Ty kraju zyjesz?
Po czwarte: nie imputuj grupie, ze usprawiedliwieniem dla nieuprzejmosci
ekspedientek sa jakies prywatne problemyl, bo jest to tlumaczenie z czasow
PRLu. Powiedz, to swojemu szefowi, jezeli nie jestes pracownikiem budzetowki
czy jakiejs innej instytucji, ktora ma w nosie klientow, petentow.
Po piate: nie mam zwyczaju nikogo op****. Co najwyzej spokojnie, ale
stanowczo prosze o wyjasnienia.
Po szoste: gdyby wszyscy mieli takie pojecie o poruszonym problemie, to
niebawem chcac zrobic zakupy, pukalibysmy i unizonym glosikiem pytali
'mozna...?'
To chyba tyle...
> ("Uśmiechaj się do ludzi, a Oni uśmiechną się do Ciebie")
Serio ?
No to prosie
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))
Laura ;)
|