OT? chyba nie

1. Data: 2004-08-19 19:56:14

Temat: OT? chyba nie
Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Mniej mięsa - mniej wody
http://www.radio.com.pl/news/nauka/default.asp?newsI
D=3519

1. Data: 2004-08-19 21:53:58

Temat: Re: OT? chyba nie
Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

hurrrrrrrrrra!!
wreszcie ktoś mówi o tym glośno i dobitnie. zaprzestańmy jedzenia mięsa a
jak ktoś się obyć nie może to niech przynajmniej zredukuje jego spożywanie
do 1-2 razy tyg.. niesamowite ilości wody są użytkowane do hodowli zwierząt,
nie wspominając o jedzeniu. paranoją jest to, że ludzie glodują a jedzenie,
które mogliby spokojnie zjeść spożywają zwierzęta hodowane na mięso. czysta
tragedia.
odsyłam do ksiązek Juliet Gellatley i Howarda Lymana, głównie po to aby się
dowiedzieć ile zła uczyniliśmy my ludzie naszej Matce Ziemi, sobie i
zwierzętom i ile dobra możemy uczynić zaprzestając lub redukując spożywanie
mięsa.
mocno ściskam i pozdrawiam Hupu!

1. Data: 2004-08-19 22:16:56

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hupu <m...@f...ppolbox.pl> wrote:
> [...]
> które mogliby spokojnie zjeść spożywają zwierzęta hodowane na mięso. czysta

To może zanim znowu się zacznie, przypomnę nazwy i skrócone opisy dwóch
grup dyskusyjnych:

pl.soc.wegetarianizm Ideologia, a NIE przepisy.
pl.rec.kuchnia Uroki kuchni i rozkosze podniebienia.

Dodam też dla ułatwienia, że post na który odpowiadam znalazł się (zapewne
przez pomyłkę) na tej drugiej. I jeszcze drobna uwaga do Barbary - inicjatorki
niinejszego wątku. Myślę, że lepiej byłoby, gdybyś wysłała list na obie grupy,
i ustawiła Followup-To: na pl.soc.wegetarianizm. Kto ciekawy, bądź chcący
sobie o tym pogadać, robiłby to tam, gdzie trzeba.

Pedro.

--
#!/usr/bin/perl -- Maciej "Pedro" Jastrzebski p...@g...umcs.lublin.pl
open(h,${$|})?$_=<h>:f<vwy;$_.=<h>;split??;$=-=$=;wh

1. Data: 2004-08-21 14:02:59

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl>

Czystą tragedią jest jeśli ktoś faktami manipuluje i chce narzucać innym
swoja wolę.
cyt.
"Czy Ziemia jest w stanie wykarmić swoich mieszkańców? Na razie - nie
bardzo."
Toż to czysty bełkot [manipulacja i wymysł] p. Weroniki Śliwy, nie
mający pokrycia w rzeczywistości [pomylenie pojęć].

> [...]
dwóch
> grup dyskusyjnych:
>
> pl.soc.wegetarianizm Ideologia, a NIE przepisy.
[....]

Nie widzę powodu, dla którego, dieta nie miała by stanowić rozkoszy dla
podniebienia???

--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-08-21 14:12:40

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <N...@m...pl> wrote:
> dwóch

> podniebienia.
> [....]

> Nie widzę powodu, dla którego, dieta nie miała by stanowić rozkoszy dla
> podniebienia???

A ja nie widzę nic o rozkoszach podniebienia w liście, na który
odpowiedziałem. Natomiast ideologię i owszem.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

1. Data: 2004-08-21 14:40:11

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:
> Mniej mięsa - mniej wody
> http://www.radio.com.pl/news/nauka/default.asp?newsI
D=3519

Przeczytałem ten artykuł i zastanawia mnie, w jaki sposób od tego że w
Europie czy USA ludzie będą jedli mniej mięsa ma przybyć wody w Afryce?
Trochę brak mi w tym logiki.

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-08-21 15:30:43

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl>
> A ja nie widzę nic o rozkoszach podniebienia w liście, na który
> odpowiedziałem.

Ja też.
;-)))))

> Natomiast ideologię i owszem.

I co dajesz się na to nabrać?
:-O
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-08-21 15:47:32

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamuj.com> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> Przeczytałem ten artykuł i zastanawia mnie, w jaki sposób od tego że w
> Europie czy USA ludzie będą jedli mniej mięsa ma przybyć wody w

Będzie się ją dowozić beczkowozami...

Pzdr
Paweł

1. Data: 2004-08-22 12:11:22

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <N...@m...pl> wrote:
> Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl>

> Ja też.

No i dlatego właśnie napisałem, że moim zdaniem zostały pomylone grupy.

> I co dajesz się na to nabrać?

To chyba nie do mnie - z czego wywnioskowałeś, że się na cokolwiek dałem
mabrać?

Pedro.

1. Data: 2004-08-22 16:27:52

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl>
[...]

A to nie ty [zamiast olać :-] napisałeś:
"To może zanim znowu się zacznie ..."
;-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

kurczak i cebulowa zupka ... witam na grupie !
Mule w Chorwacji
proszę o przepisik na ciastka z musli
rzeźnik w Warszawie
A co ze starą lodówką ?