Re: [OT] jak usunąć gluta?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: [OT] jak usunąć gluta?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 08 Jun 2018 20:17:37 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:

> Play Doh? Lub coś w tym stylu?
> Namoczyć ubranie w misce z chłodną wodą przez dobę - zobaczyć, czy glut
> mięknie w wodzie. Jeśli tak, to wtedy usunąć go max ile się da i po tym
> normalnie uprać ubranie.

Powinno zejść max po kilku praniach. Logika każe być tego pewnym, ponieważ
skoro zasycha, to znaczy, że coś z tego wyparowało - i to musiała być woda.
Inne rozpuszczalniki w dziecięcych zabawkach tego typu nie mają racji bytu.
A skoro to woda, to można ją wprowadzić ponownie - przez namoczenie. Reszta
j.w.

--
XL