Re: [OT] jak usunąć gluta?

From: Roman Tyczka <n...@b...no>
Subject: Re: [OT] jak usunąć gluta?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Sender: r...@t...no.found
Date: Sat, 9 Jun 2018 19:28:58 +0200

On 08 Jun 2018 20:17:37 GMT, XL wrote:

> Powinno zejść max po kilku praniach. Logika każe być tego pewnym, ponieważ
> skoro zasycha, to znaczy, że coś z tego wyparowało - i to musiała być woda.

No niekoniecznie woda. Zasadniczo wszystko paruje, nawet olej. A co do
zasychania to zasycha np. klej czy farba, ale woda już ich nie rozpuści
(jeśli nie bazują na wodzie). Zatem nie wiadomo co to było.

> Inne rozpuszczalniki w dziecięcych zabawkach tego typu nie mają racji bytu.

Oj, nie takie cuda się zdarzały.

> A skoro to woda, to można ją wprowadzić ponownie - przez namoczenie. Reszta
> j.w.

No to będzie prane i zobaczymy, choć słabo to widzę. Liczyłem właśnie na
jakiś konkretny rozpuszczalnik.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka