"Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł

51. Data: 2007-02-20 11:00:34

Temat: Re: [OT] linia oporu (Re: "Dzieci robią..." ...)
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał
złośliwa :

| Po linii najmniejszego oporu, jeśli już.
| To opór jest najmniejszy, nie linia.

eee jakoś mi tak nie leży :)

widocznie na żuławach mówi się inaczej i u nas linia jest najmniejsza a nie
opór ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

52. Data: 2007-02-20 12:33:34

Temat: Re: "Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.02.2007, o godzinie 11.51.05, na
pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze, Szpilka napisał(a):

> Toż przecież nie będę go w tym utwierdzała przez całe życie.

A kto Cię tam wiem. ;)
Na poważnie, to moje jest na tyle pamiętliwe, że to sto lat by mi
wypominała na okrągło. I w ten sposób sama by się na tym zafiksowała. :)

> W sumie to
> chciałam go uspokoić bo na prawdę się przeraził jak mu powiedziałam że
> wszyscy kiedyś umrzemy.

No dzieci różne są. Moja to przyjęła ze spokojem. Obiecałem jej tylko, że
postaram się dożyć przynajmniej do momentu kiedy urodzi swoje własne
dzieci. :)

> A jakbym na pytanie -kiedy? odpowiedziała że za 50
> lat to podejrzewam że nie zajarzyłby że to też dużo. Dla niego dużo to jest
> 100. Za jakiś czas jak temat powróci będę z nim rozmawiała adekwatnie do
> jego wieku i do jego pojmowania świata. :-)

To też sposób. Rodzice mają na swoje dzieci najlepsze sposoby. :)

> Jedzenie się robi coraz bardziej paskudne - to fakt. Ale może jakieś
> magiczne pastylki na długowieczność wymyślą czy cuś ;-)

Wolę jednak spokojnie zejść a nie być podtrzymywany. :) Byle dożyć wnuczków
i zdążyć się nimi nacieszyć. :)

Co komu pasuje. :)

*Habeck*
- Schutzbach

53. Data: 2007-02-20 12:50:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.02.2007, o godzinie 11.50.25, na
pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze, złośliwa napisał(a):

> Katolik nie powie Ci zdania :"Że człowiek odchodzi i go nie ma. Że katolicy
> wierzą, że idzie do nieba."

Ależ powie... Miałem o tym napisać o wiele wcześniej, ale tak cięłaś posty,
że doszedłem do wniosku, że sensu nie ma, bo dyskusja i tak padnie. Nie
padała jednak. Więc miałem napisać, że doda jeszcze, że Żydzi wierzą tak a
buddyści siak, że kiedyś ludzie wierzyli w takich bogów, a inni w siakich,
że są mity... itd. I że są tacy, którzy w to nie wierzą. Zły katolik
jestem?

> Jeśli chcesz być konsekwentny a nie tylko uprzedzony to powinieneś dodać a
> "hinduiści (???tak to się pisze?) wierzą w reinkarnację, buddyści w wędrówkę
> dusz a agnostycy w nic nie wierzą".

Pi x drzwi tak mówię.

> I to jest przedstawiony obraz
> rzeczywisty.

Poniekąd. Nie jestem w stanie wymienić wszystkich religii, wiar, sekt i
wszystkiego w co ludzie wierzą. Nie jestem też w stanie dokładnie wyjaśnić
córce jak wyglądają inny wierzenia. Za to mogę jej ze szczegółami i w
kolorze opisać to w co sam wierzę. Więc możesz także uznać, że to nie jest
rzeczywisty obraz. I co w związku z tym?

> Ty poszedłeś po najmniejszej lini oporu :)

A ja sądzę, że to Ty poszłaś po najmniejszej linii oporu.

*Habeck*
- Schutzbach

54. Data: 2007-02-20 13:14:07

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.02.2007, o godzinie 11.54.31, na
pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze, Maciek napisał(a):

> Po linii najmniejszego oporu, jeśli już.
> To opór jest najmniejszy, nie linia.
>
> Maciek Czepialski

A poszełś stąd!
Mało kto mówi to poprawnie. Nawet ja. :)

*Habeck*
- Schutzbach

55. Data: 2007-02-20 14:47:30

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):

> eee jakoś mi tak nie leży :)
>
> widocznie na żuławach mówi się inaczej i u nas linia jest najmniejsza a nie
> opór ;)

Potwierdzam. ;)

Eulalka

56. Data: 2007-02-20 16:46:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.02.2007, o godzinie 12.00.34, na

> eee jakoś mi tak nie leży :)
> widocznie na żuławach mówi się inaczej i u nas linia jest najmniejsza a nie
> opór ;)

Ale ta linia, to w długości, czy w szerokości najmniejsza? ;)

*Habeck*
- Schutzbach

57. Data: 2007-02-20 17:07:11

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał
| Ale ta linia, to w długości, czy w szerokości najmniejsza? ;)

w najsłabszej ;)

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

58. Data: 2007-02-20 17:09:18

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał
|Miałem o tym napisać o wiele wcześniej, ale tak cięłaś posty,

ja ciełam posty ? no też mi pomysły !
:D

| że doszedłem do wniosku, że sensu nie ma, bo dyskusja i tak padnie.

ha !

| Zły katolik
| jestem?

a chcesz porozmawiać o tym ? ;)

| Pi x drzwi tak mówię.

nieprecyzyjnie znaczy się :P

| A ja sądzę, że to Ty poszłaś po najmniejszej linii oporu.

a właśnie że Ty !

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

59. Data: 2007-02-20 20:44:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.02.2007, o godzinie 18.09.18, na

> ja ciełam posty ? no też mi pomysły !
> :D

Tak mi wpadł do głowy, jak zobaczyłem Twoją wersję moich postów.

> ha !

No właśnie. Mylić się jest rzeczą.

> a chcesz porozmawiać o tym ? ;)

Nie. Pytam się.

> nieprecyzyjnie znaczy się :P

Dokładnie.

> a właśnie że Ty !

Kobiety!

*Habeck*
- Schutzbach

Nadopiekuncza czy czepialska?
Szkodliwe prace domowe...
zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Oilatum czy balneum hermal plus
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images