Re: OT - plik w formacie pdf-zbyt długie, tylko dla Ta deusza i zainteresowanych.

Data: 2003-12-08 07:59:37
Temat: Re: OT - plik w formacie pdf-zbyt długie, tylko dla Ta deusza i zainteresowanych.
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in
news:007001c3bc0f$07fa95a0$537e63d9@d3h6c1:

> w tym opracowaniu mowa o trawach wystepujacych na terenie Polski
> a wspomniana w opracowaniu przedtsawicielka BAMBUSOIDEAE
> Leersia oryzoides (Oryza clandestina) czyli Zamokrzyca ryzowa
> jest okreslana mianem apofitu efemeryczny
>:)

Sorry, wczoraj przeczytalam pobieznie i jakos mi to umknelo.
Leersia jest naszym rodzimym gatunkiem, ulega apofityzacji, ale mimo to nie
jest pospolita. I nigdy nie była.
W sumie ladna jest, nad stawem mozna sobie pohodowac. Jak sie wyklosi, to
bardzo jasna wiecha ladnie sie odbija od wody :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.