(OT) prezent

1. Data: 2002-07-30 08:51:51

Temat: (OT) prezent
Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma 50-tke - w przyszlym tygodniu. Mysle i mysle imysle i noc nie
moge wymyslic. :-(

Chcialam kupic ekspres, bo bardzo lubi kawe, ale juz jej kupili (w pracy).
Moja mama nie lubi podrozowac (takze wycieczki tez nie), nie ma zadnego
hobby i nawet nie bardzo lubi wychodzic z domu ( a myslalam o bilecie do
teatru lub opery). Nie slucha muzyki :(. Co roku mam wielkie problemy z
prezentem, ale w tym roku taki jubileusz!!! Moze ktos ma jakis pomysl ? Moze
ktos dostal lub dal lub slyszal ...?

bardzo, bardzo prosze

zdesperowana Asia

ps. sorrki za zasmiecanie grupy

1. Data: 2002-07-30 08:54:13

Temat: Re: (OT) prezent
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <a...@p...onet.pl> wrote:

>Moja mama ma 50-tke - w przyszlym tygodniu. Mysle i mysle imysle i noc nie
>moge wymyslic. :-(

..zaprosic Mame na elegancka kolacje do eleganckiego lokalu......serio

AgataW.

1. Data: 2002-07-30 09:08:38

Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..zaprosic Mame na elegancka kolacje do eleganckiego lokalu......serio
>
> AgataW.

A wiesz, ze to jest mysl. Co prawda trzeba wyjsc z domu, ale jak juz sie
wyjdzie, to mozna pomyslec nad innymi sprawami i zrobic taki caly rozrywkowy
wieczor.
Musze sie zorientowac w restauracjach w moim miescie. :-)

wielkie dzieki (mam jakis kierunek)

Asia

1. Data: 2002-07-30 09:46:31

Od: "Senga" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moja mama ma 50-tke - w przyszlym tygodniu. Mysle i mysle imysle i noc nie
> moge wymyslic. :-(

... nawet nie bardzo lubi wychodzic z domu...

To skoro tak nie lubi wychodzic z domu, to kup jej taki milutki, cieplutki,
kolorowy, puszysty itp itd koc (pled).

Senga

1. Data: 2002-07-30 10:01:23

Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To skoro tak nie lubi wychodzic z domu, to kup jej taki milutki,
cieplutki,
> kolorowy, puszysty itp itd koc (pled).
>
> Senga

kupilam na ktores tam urodziny milutki, cieplutki, kolorowy, puszysty
szlafroczek - koc mojej mamie nie podchodzi, bo kojarzy sie jej ze
zgrzybiala staruszka ;-)

Asia

1. Data: 2002-07-30 11:08:33

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie, 50 lat to kwiat zycia, a nie pledziki ...
moja mama ( TAK!) na moje 50 urodziny ( bo ja juz po), zafundowala mi: malakser
philipsa, com go sama sobie upatrzyla. Donosze, ze jestem zachwycona. QD

1. Data: 2002-07-30 11:29:15

Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> malakser philipsa, com go sama sobie upatrzyla. Donosze, ze jestem
zachwycona.

niestety moja mama juz ma mikser i maszynke do mielenia, a nie lubi na tyle
siedziec w kuchni, zeby jej "dokladac"

Asia

1. Data: 2002-07-30 12:21:41

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety moja mama juz ma mikser i maszynke do mielenia, a nie lubi na
tyle
> siedziec w kuchni, zeby jej "dokladac"
>
> Asia

kup jej piekna, elegancka torebke

Jola L-L

1. Data: 2002-07-30 12:31:52

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> Moja mama ma 50-tke - w przyszlym tygodniu. Mysle i mysle imysle i noc nie
> moge wymyslic. :-(

My od czasu do czasu jak sa wazne i "okragle" okazje, zamiast kupowac
prezent robimy z rodzenstwem taki kolaz (?), ktory ma obrazowac jak
piekne i owocne zycie mial tata/mama/oboje :-)

Duzy arkusz A3 i poprzyklejane zdjecia (takie stare brazowe
najfajniejsze :-). Bobasek, szkola, slub, chrzty dzieci, piekne/wazne
chwile.
Nie zawsze chodzi o to, zeby wydac kase tylko o to zeby pokazac ze dana
osobe kochamy/szanujemy/lubimy...

Inna sprawa, ze tak zrobilismy bo nie mielismy na zaden prezent (poza
czarnym brystolem i takimi brokatowymi markerami do zrobienia napisow i
ozdobek)

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-07-30 12:36:03

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:

> kup jej piekna, elegancka torebke

Jak nie lubi wychodzic to bedzie sie tylko kurzyla.
Ale moze kobiety lubia po prostu cos posiadac :-)))

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

ogórki kiszone
Re: Ryz - jak gotowac
Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
Re: malakser i bita smietana
Re: płatki ryżowe