Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [OT] prośba o pomoc - ankieta uroda/moda
Date: Mon, 27 Feb 2006 13:23:57 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <dtur0t$oqi$1@inews.gazeta.pl>
References: <dtev37$5pr$1@wilczek.biz> <4...@e...net>
<dtf1hg$e3i$1@inews.gazeta.pl> <4...@e...net>
<dtf373$o19$1@inews.gazeta.pl> <dtunio$4nu$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.207.128.34
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1141043037 25426 87.207.128.34 (27 Feb 2006 12:23:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Feb 2006 12:23:57 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <dtunio$4nu$2@inews.gazeta.pl>
X-Accept-Language: en-us, en
X-User: kasica_k
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:131080
Ukryj nagłówki
Kruszyzna wrote:
> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 21 lutego 2006 14:05 użytkownik
> Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:
>
>>albo zwaly ciuchow zostaja w przymierzalni, a ja nie wiem, czy
>>ona jest jeszcze zajeta, czy nie.
>
> Hmmm, ale to raczej wina klientek.
niezaleznie od tego, czyja to wina - ciuchow w przymierzalni ma
nie byc, i obsluga powinna o to zadbac, odpowiednio organizujac
sklep albo po prostu sprawnie zbierajac je i odwieszajac.
> Ja zawsze pamiętam o zawieszeniu rzeczy z
> powrotem na wieszak i o odniesieniu dokładnie tam, skąd wzięłam.
no to bardzo cie podziwiam, bo jak biore 4 pary spodni, 3 bluzki i 2
swetry, to naprawde konczy mi sie pamiec podreczna, nie
mowiac juz o tym, ze takie odwieszanie zajmuje mnostwo
czasu i jest zwyczajnie niewygodne (narecze 7 zimowych lachow
jest ciezkie jak zaraza). i wtedy blogoslawie stojaki do odwieszania,
ktore w porzadnych sklepach sa, tudziez przyzwoita obsluge.
a jesli ani jednego, ani drugiego nie stalo, to trudno - nie jestem
zwierze juczne.
porzadna obsluga ponadto odznacza sie tym, ze wyrecza klienta
w zanoszeniu ciuchow do przymierzalni przed zmierzeniem, tak
ze nie musi biegac z owym nareczem po sklepie.
> W sklepach
> natomiast widziałam właśnie takie zwały ciuchów w przymierzalni, ale to
> było raczej niezależne od nazwy sklepu :)
w M&S tudziez w claire.dk nigdy nie spotkalam zwalow. staraja
sie.
-- kasica
|