Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach

1. Data: 2009-10-07 12:35:10

Temat: Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@c...pl> napisał

| Oj nie, nie kojarzę, musiał mnie ominąć, a szkoda ;-P

hie hie hie - szkoda szkoda ;)

| No to moje wielkie gratulacje! :) I życzenia wszystkiego, co najlepsze.

chyba przede wszystkim cierpliwości ;)

| A ja Ci i tak zazdroszczę. Z perspektywy czasu wolę chyba bunt 2-latka,
niż
| dąsy prawie 9-latka, nie mówiąc o pyskatej 11-latce, której się wydaje, że
| jest już dorosła ;-)

a co Ty nie powiesz ! 9-latkę mam na codzień i zdecydowanie coraz mniej
lubię dzieci ;)
No i człowiek zapomina jak to było kiedy jeszcze toto w pieluchach latało,
cały czas mam wrażenie że nic nie robię tylko się wydzieram "nie wolno, nie
dotykaj, to nie jest dla dzieci, wyjmij klucz z buzi, klucze nie są do
zabawy, telefon nie jest do zabawy, Piotr on wsadził pół klucza do nosa !"
raaaaanyyyy - ja już się nie nadaje na takie ekscesy, ja chcę dożyć
spokojnej starości w ciszy i bez zmarrtwień co je 1,5 roczne dziecko ;)

A tak ogólnie to maluch jest do zjedzenia, oczywiście najmądrzejszy,
najkochańszy i najpiękniejszy ( tuż zaraz koło Weroniki :D ), skubaniutki
tak ślicznie mówi że ja jestem w szoku - czekam aż pełnymi zdaniami zacznie
jechać. Ogólnie obawiam się tylko jak sobi poradzi z troistością wychowania,
bo codziennie niania, raz mama raz tata, ciężkie to musi być dla takiego
malucha. Ale może właśnie to jest odpowiedni wiek żeby dziecko uznało tą
sytuacje za jakieś tam normalne ? Siem okaże za kilka lat pewnie :)

No to siem pochwaliłam "synkiem" ;) Fotki niebawem :D
--
Kasia + Weronika (8-latka - już II klasa) + 0,5 Maćka ( 1,5 roku )
gg 181718

2. Data: 2009-10-07 13:27:21

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*złośliwa*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać ((C)
Pippi):

> No to siem pochwaliłam "synkiem" ;) Fotki niebawem :D

Dawaj fotki! Dawaj fotki!

Takie odchowane to już fajne, no nie ;) I rodzić nie trzeba było i karmić
piersią własną ;)

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

4486 (20091007) __________

Pytanie o sanatorium.
O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Normalnie nie wiem co o tym myśleć
lezakowanie a sanepid
6-latek w przedszkolu