Re: Obawy...

From: "m...@w...p" <m...@w...pl<usun_to>>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Obawy...
Date: Sat, 6 May 2006 05:36:22 -0700

"quasi-biolog" <q...@g...pl> wrote in message
news:e38qbc$fn$1@inews.gazeta.pl...
> Poldek <r...@i...pl> napisał(a):
>
> No i zastanow sie,
> czy w ogole warto przejmowac sie ryzykiem - no bo niby coz z tego, ze
> kobieta
> "poleciala na kase"? Co to dla Ciebie zmienia? Moze nic? W koncu partner
> zawsze na *cos* "leci", wiec co Cie obchodzi, czym jest owo *cos* (kasa?;
> cechy swiadczace o zdolnosci do jej zarabiania - zaradnosc, ambicja,
> pozycja
> spoleczno-zawodowa?; wyglad?; reputacja?; usposobienie?; okazja? itd.)?
> Tym
> [...]

Ja wiem, ze to COS jest wlasnie najwazniejsze. Jesli masz kase, i po prsotu
laska "leci na Ciebie" wlasnie z tego powodu, a Ty przykladowo chcesz miec
kobiete, ktora przykladowo sie w Tobie mialaby "zakochac", bo przykladowo
masz w zyciu potrzebe bycia kochanym i potrzeba ufania komus, to w takim
przypadku, taki zwiazek skonczy sie szybciej niz sie zaczal. Czemu? Poniewaz
obydwoma partnerami steruja INNE pobudki "bycia razem" - co wywola wczesniej
czy pozniej awantury, i w koncu rozstanie.

pozdrawiam
matt