Re: Obiad jednogarnkowy dla 2+1 - da się ???

1. Data: 2005-08-02 13:31:20

Temat: Re: Obiad jednogarnkowy dla 2+1 - da się ???
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 2 aoűt 2005 ŕ 14:58:16, dans
<1...@o...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> Pomyślałem więc, że może sam sobie poradzę, tylko nie mam za
> bardzo pomysłu na dania obiadowe jednogarnkowe dla całej rodziny.
> Może temat przyda się na przyszłość? Proszę, wpisujcie jakieś
> swoje ciekawe propozycje. Oczywiście, temat zupek chińskich i innych
> w proszku odpada bo to raczej każdy zrobi. Chodzi mi o jakieś dania
> bardziej wartościowe, ale z kolei nie takie, przy których spędzę
> czas od 8 rano do 14. Czy w ogóle da się coś zrobić szybko, a
> jednocześnie smacznie w jednym garnku (mam jeden palnik). Może jakiś
> [...]

Wiesz, nie sadze. Ja za czasow PRLu ostro kampingowalam z rodzicami
conajmniej przez 2 tygodnie co roku, dokladnie w warunkach jakie
opisujesz i nie bylo zadnych problemow no, z wyjatkiem
zaopatrzeniowych...

Nasza podstawa bywala czesto mielonka. Z tego co pamietam :
- makaron gotowany i ozdobiony pod koniec wkrojana mielonka
- rozmaitego rodzaju zupy w proszku (w tym moja ukochana ogonowa) z
wkrojona mielonka
- takoz zupy zageszczone makaronem, zawsze sphagetti (wydaje mi sie ze
innego w tych czasach nie bylo...)

Nastepnie byly wariacje tego samego typu na temat ryzu : ryz z sosem,
zupy z ryzem...

Moim zdaniem mozna te menu wzbogacic jajkami, tzn rozmaitymi
jajecznicam wzbogaconymi boczkim, kielbasa, serem i spozywanymi z
chlebem. Mysmy jajek nie mieli bo bylismy na jachcie i zawsze istnialo
niebezpieczensto ze sie jajka potluka.

Ewcia

--
Niesz

2. Data: 2005-08-03 12:10:51

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że tu powinno być coś na ten temat:
http://splyw.nasze.com/forum/viewforum.php?
f=3&sid=2265488872570ca911ead3383ee4380c

nurtujace pytanie
2 x śledzie
Pomocy - kobieta na diecie pyta co zrobić ze śledziami ...
Co można zrobić z papryki?
Bardzo smaczny soczek cioci Zosi