Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Date: Mon, 2 Nov 2015 13:40:14 -0600

"samya" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:n18c8o$694$1@node2.news.atman.pl...

> TAK
> Jezeli masz na mysli tzw. dobry i zly cholesterol, to musisz wiedziec,
> ze LDL i HDL to tylko "nosniki" jednej i tej samej substancji.

Dzięki za wsparcie :-) Próbuję jej to teraz wyjaśnić na przykładzie
azotu i azotanów/azotynów - wiem, że analogia nie jest pełna,
ale może zrozumie, że fakt występowania azotanów i azotynów
nie oznacza że mamy w przyrodzie dwa azoty :-) Azot jest jeden.

A Wodociągi, na wydruku z badania jakości wody,
też zrobią rubrykę tak jak labolatorium badające krew, nazwą ją:

AZOT:

NO2- 3mg/l
NO3- 15mg/l

... i potem ktoś bez wiedzy chemicznej będzie machał takim
papierkiem od Wodociągów i próbował udowadniać mi
"widzisz, Pszemol, baranie, są dwa różne azoty!!" :-)))))
Tak jak w przypadku azotu tak samo w przypadku cholesterolu
taka osoba wykazuje tylko swoją ingornację i niezrozumienie
otaczającego ją świata.

> ---
> antywirusowe Avast.

Czy możesz skonfigurować swojego Avasta aby reklamy tej nie dolepiał?