Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

Data: 2019-03-18 15:42:49
Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Od: Kviat

W dniu 2019-03-18 o 12:12, Trybun pisze:

> Płacisz podatki i pretensje zgłaszasz wobec przestępców że nikt ich nie
> osądził i zamknął.. ech ty świadomy inaczej obywatelu.

Jesteś aż tak tępy? Niesamowite...

> Ponieważ takich jak ty jest na tym świecie więcej,

Na szczęście. I tylko dzięki takim jak ja kościół wreszcie przestaje być
nietykalną świętą krową.

> i niestety tacy jak
> ty decydują o kształcie tego świata.

Coś ci się pomyliło. Ale to nie dziwi, bo masz jakiś uraz do nauki historii.
Tacy jak ja dopiero zaczynają o tym decydować. Bo coraz więcej ludzi
jest wykształconych i nie mają wypranego mózgu przez kościół.

> Ten kształt to m.in ujadanie na
> złodzieja a nie żądanie skuteczności działania wobec opłacanych przez
> siebie służb.

Czyli nawet sekundy nie poświęciłeś, żeby się zastanowić, z czego wynika
ten brak sprawności i skuteczności. To cię zwyczajnie przerosło.
Dlaczego mnie to nie dziwi?

> Mam blade - nikt policji, prokuratury i sądów nie rozlicza z
> zaangażowania i skuteczności w działaniu.

Brawo!
A teraz wysil mózgownicę i zastanów się dlaczego tak jest.
Mała podpowiedź: ci co mają możliwość rozliczania mają wyprane mózgi
przez kościół i boją się rozliczać, bo ich elektorat też ma wyprane
mózgi przez kościół. I jedni i drudzy są szantażowani przez kościół
obietnicą spędzenia reszty swojej egzystencji w piekle, jak tylko śmią
coś powiedzieć przeciwko kościołowi.
Tak działają sekty religijne.

Coś ci zaczęło świtać w tej pustej bańce?

> Takie atakowanie Kościoła chyba  musi mieć jakieś głębsze podłoże.

Taka obrona kościoła chyba musi mieć jakieś głębsze podłoże.

> Stawiam na gwałt, aczkolwiek jak już pisałem - zawód miłosny też możliwy.

Stawiam na syndrom sztokholmski. Co oni ci takiego zrobili, że tak ich
bronisz? Aczkolwiek jak już pisałem, nie bez powodu masz skojarzenia z
gwałtem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr