Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

Data: 2019-03-19 12:39:31
Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Od: Kviat

W dniu 2019-03-19 o 09:06, Trybun pisze:

> Ale chyba sobie zdajesz sprawę że posługujesz się metodami faszystów.

Jesteś debilem.

> Nie interesują cię poszczególni zboczeńcy tylko instytucja kościoła.

Ty chyba lubisz robić z siebie idiotę :)
Ile już razy ci powtarzałem, tłumaczyłem i podawałem konkretne
przykłady, że kościół chroni tych zboczeńców? No ile?
Normalny człowiek załapałby po pierwszym razie... dziecko by zrozumiało.

> Pozostaje mieć nadzieję że waszą brunatną hordę ktoś zatrzyma.

Zatrzymaj edukację. Powodzenia :):)

> No tak, zupełnie zapomniałem że księża maja immunitet, chowają się przed
> naszymi dzielnymi organami pod swoje sutanny a później są
> przetransportowywani na Marsa. Stuknij się w tą swoją pustą makówkę. ale
> to tak porządnie.

No cóż... czyli nie jesteś w stanie pojąć co się wokół ciebie dzieje. To
smutne.

> Jaka obrona - ja osobiście tylko staje po stronie prześladowanych,
> niewinnych ludzi,.

Stajesz po stronie ludzi, którzy chronią i ukrywają pedofilów.
Jesteś debilem i to niebezpiecznym debilem.

> Tak antyfaszystę spokojnie można nazwać człowiekiem z syndromem.,

Nie jesteś antyfaszytą. Jesteś zwykłym skurwysynem, który broni
instytucję chroniącą pedofilów i rzucającym obrzydliwe insynuacje na mój
temat o rzekomym zgwałceniu mnie przez sukienkowego funkcjonariusza.

Jak wielką pojebaną gnidą trzeba być, żeby takie insynuacje wrzucać na
grupę?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr